13 Temmuz 2013 Cumartesi

DEĞİŞTİM!...DEĞİŞMEKLE KALSAYDIN KEŞKE!..‏

  • DEĞİŞTİM!...DEĞİŞMEKLE KALSAYDIN KEŞKE!..‏

  • geçmişte savunduğun güzel düşüncelerini bir anda silip atman,değiştim!..öğrencilik 
    yıllarımda kaldı nazım'a hayranlığım şimdi milliyetçilik daha fazla heycanlandırıyor be
    ni!...elvan günay topallı-2008...düşünce ve düşünce normlarını gençkız hayalleri veya gönül bağları gibi görmen üstüne üstlük bilim yapan bilimsel çalışma içinde olan ve sanat tarihi bölüm başkanlığını yapan bir akademisyene ne dere
    ce yakışıyor?...bunula kalsan iyi!...ne demiştin bana yıllar önce?..."size duyduğum sev
    gi bir arkadaşıma dostuma duyduğum sevgiden farklı değil!...beraber olacağım insa
    na özel sevgi duymalıyım!"..-1989-...ben ise,peki o zaman zorlamış olma
    yayım sizi...durun canım!...karamsar olmayın o kadar...kim kime zorla birşey yaptıra
    bilmiş ki?..deneyeceğim tabi!.."..-1989-....ve bir zaman sonra evli bir sev
    gili bulmuştun(1991)...ne oldu?.."ah!...sorma o adamla beraber olmakla hayatımın en bü
    yük yanlışını yaptım!...."..-2008-


  • varmısın benimle hesaplaşmaya?...bilincin ve yüreğinle!..benimle savaşmaya gladya
    törler gibi kıyasıya...silah,külah ile değil!..harf,kelime ve cümlelerle....
  • kızın çantası kendisinden iri...kot pantolon beyaz bulüz giymiş ince çıtı pıtı uzun boylu bir kız!..daha memeleri bile belli değil!..makyajsız sade kulaklarında iki küçük
    siyah küpe...omuzuna astığı çanta bozuyor kızın estetiğini...saçını topuz yapmış top
    lamış....kumral beyaz tenli...sakız çiğniyor boş boş... boş gözlerle!..
    •  
  •  
    • peki!...doğruluk ve güzellik meleği madam?..2008 yazında bana yazdığın itirafların?.
      bunları kim üfledi kulağıma!?(!)...1991 yazında seni sevdiğimi bir an kabul etsek bile
      seninle beraberken bir başkasıyla olmam doğru olurmu diyen sen,2008 yazında evli
      olmana rağmen nasıl oluyordu da,...sana rastladığımda yeni çıkmıştım bir ilişkiden o
      an kim olsa yazışırdım!..(2008)...diyen yine sen?..
    • Hiç yorum yok:

      Yorum Gönder