13 Temmuz 2013 Cumartesi

BEN SENİ TANIRIM BİLİYORSUN?...

  • BEN SENİ TANIRIM BİLİYORSUN?...‏

nasıl bulmuştum 2008 yazında seni?...bir dedektif gibi iz sürdüm nefesimi tutarak!...
bir virüs gibi sızdım hücrelerine....

  • ben seni tanırım biliyorsun!... mermerden bir heykel...veya etten bir duvar...fiziğin,
    tenin...bir maddenin ilk hali...seni yavaş yavaş yontacağım inatla sabırla...çıkaraca
    ğım o sakladığın bedenini maddenin içinden...keski çekiç ile değil,kalemimle klavye
    nin tuşları ile yontacağım seni...çıkaracağım bedenini ortaya ve şöyle dyeceksin ba
    na,aaaaa!..nerden buldun beni?..nasıl?..ben bulurum seni biliyorsun...zamanın dol
    mak üzere....

  • seni sileceğim!..bak göreceksin?..oryantalizmini,milliyetçiliğini,egzotizmini,...en sev
    diğim ressam balthus..(2008-elvan günay topallı)..erotizmine güvenme sakın!..onu
    da sileceğim!..çırılçıplak kalacaksın burjuva akademisyen apoletlerinle..şıngır mıngır
    üniversitelerinde gezinirsin artık!(!)...bak göreceksin!...
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder