10 Temmuz 2013 Çarşamba

O ÜNLÜ TEORİK 'ÖZEL SEVGİ'İN?..‏

  • O ÜNLÜ TEORİK 'ÖZEL SEVGİ'İN?..‏

bilinmezlikler ortasındayım...açım çıplağım...üretmiyor bedenimiz kendimizden baş
ka...tabular yönetir beni totemler cinselliğim... 

beynimi kurşun,şarapnel parçası parçalamasın!..notalar parçalasın liğme liğme et
sin ezgilerele...yüreğimi yakmasın savaşın ve katliamların faili meçhul cinayetlerin
acısı...harfler kelimeler cümlelerin ateşi yaksın liğme liğme etsin... düşünsel!....

seninle o denli zengin bir ilişki yaşadım ki herşey vardı içinde her şey!...dostluk,arka
daşlık,düşünsel paylaşım,beni kabullenmen,sana olan sevgim,düşüncelerimizin ben
zeşmesi...sadece,senin bana bir türlü,"deneyeceğim tabi!..."-1989...diye
rek başladığın ama bir ürlü duyumsamadığın o ünlü teorik özel sevgin yoktu(!)... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder