11 Temmuz 2013 Perşembe

İŞKENCECİM GİBİ DAVRANDI BANA!..‏

  • İŞKENCECİM GİBİ DAVRANDI BANA!..‏


ilginçtir,bu olay üzerine ertesi gün ve daha sonraki günlerde konuşmadık lafını dahi 
etmedik!(!)...o günkü o akşam yaşadıklarımızı rüya olarak kanıksadık galiba(!)veya
birbirimize sormaya cesaret edemedik...yıılar sonra,'derin konulara girmeyelim!' (-2008.) ikazı belki de bu tür olaylar içindi anlaşılmaz ve o günlerde içinden çıkılmaz yaşadığımız anlamsız anlar adına.devlet sıırı gibiydi ve zaman aşımı
nı bekliyorduk galiba?(!)...'derin konulara girmeyelim!'...emir cümlesiyle...a.şık ve n.
şener davası geldi aklıma.a.şık'ın o ünlü sözü,.."dokunan yanar!."..bizim ilişkilerimizde
bu tür 'derin' ilişkilerden farklı değildi!(!)... 

turnusol kağıdı gibiydi...ilk defa surat asıyordu bana...acaba habersiz geldiğim ve kendisini karşıladığım için mi?..kendisi değilmiydi 'özledim!..' diyen?..bende süpriz yapmak istedim ne vardı yani bunda?...takip mi ediliyordu yoksa,veya evden kontrol
mü sözkonusuydu?...çaresiz yürüdüm onunla tek laf lkonuşmadık.o asil,soylu,zengin
burjuva,ben ise kıklkuyruk süklüm püklüm uşak(!)...minübüste yine devam etti huy
suzluğu.elimi omuzuna atmak istedim itti beni...tek laf,kelime,cümle çıkmadı ağzımız
dan....psikolojik sorunu veya devrevi buhranları mı vardı acaba?...bir anda tersyüz ol
muştu kızcağız!..köprüyü geçtik ve söğütlüçeşme dönemeçte attım kendimi minübüs
ten...bir kabustan kurtulmuştum şaşkındım.çözemedim bir türlü bu davranışını...ne olmuştu da bana kötü davranmıştı.ben ona ne yapmıştım?işkencecim gibi dav
ranmıştı bana.nedensiz içten içe sorgulamış surat asmış yüz ifadeleri ile beni tezga
ha çekmiş ruhen bana bir güzel işkence etmiş ve umursamaz biçimde
ben indikten sonra yoluna devam etmişti.... 

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder