13 Temmuz 2013 Cumartesi

BEN SENİ BÖYLE BULMUŞTUM!..BİLİNÇLE....

  • BEN SENİ BÖYLE BULMUŞTUM!..BİLİNÇLE...‏

ben seni böyle bulmuştum!...(1989-1991) bilinçle!..sıradan değil!...ne kadar yabancılaştık 
zamanla değil mi?..ne denli düşman olduk birbirimize?...

  • canı çok fena yanmıştı bizim 'kitapkurdu'nun...oysa ne kadar heycanlıydı o günlerde (19
    91)...2008 yılında olduğu gibi,o günde ilk defa bana müjdelemiş, itiraf etmiş,yumurtla
    mıştı hevesini!(!)..."kazıda aradığımı bulamadım...boşluktan...yasaklara karşı gelmekten 
    olacak, ilişkim oldu birisiyle adam evli.henüz evin haberi yok zor durumdayım!.."..-1991-...neden ilk bana anlatmıştı gönül macerasını anlamadım??!!..."henüz evin haberi yok!..zor durumdayım!.."..ne yani ben mi gidip onun adına eve anlatacaktım,...gö
    zünüz aydın!...kızınız birsine aşık,ama?...adam evli!...mi deseydim??!!(!)....
  • maddenin en küçük hücresi atom...ayrıştırıp bölen o büyük enerjiyi ortaya çıkaran kim?
    einstein değil herhalde?...bilinç!..."ya beni çok iyi tanıyorsunuz veya gözlem gücünüz çok
    iyi!.."..(-2008)...
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder