11 Temmuz 2013 Perşembe

ANLASAYDIN!..ANLAYABİLSEYDİN!...‏

ANLASAYDIN!..ANLAYABİLSEYDİN!...‏

ahh!..keşke anlasaydın...analayabilseydin...değil beni, yaşamı da anlamamıştın ben
den ayrıldıktan sonra!...ahh!..sorma o adamla beraber olmakla(1991) hayatımın en büyük yanlışını yaptım!......2008-ne olmuştu da bin pişman olmuş
tun o evli adamla beraber olmakla?..hem seni hem eşini mi idare etmeye kalktı seni
kuma mı getirmek istedi?..yoksa metres olmanı mı teklif etti?...konuşamadık tabi tüm bunları zamansızlık artı talihsizlik ve yaşanan terslikler...sahi doğru ya.sen be
nimle beraberken küçüktün daha!(!)...evli adamla bana ilişkini açıkladıktan sonra bü
yüdün mü bari?..ne gezeeeeeeeeeer!...

ruhen uçuştuk seninle kağıt üzerinde...bana yazdıklarınızla o ünlü yazarların sevgilile
rine yazdıklarını çoktan geçtiniz..1990...belki de evliydik farkında olma
dan!(!)...sen süpürge üzerinde bir cadı ben ise senin peşinde küplere binen bir sihir
baz,hokkabaz!(!)...nasılda büyüledik birbirimizi farkında olmayarak....ne sizden önce
ne de sizden sonra bir erkekle bu denli dostluğu ve arkadaşlığı yaşadım paykalştım.
neden böyle oluyor anlamış değilim?...-1990-...ve o ilk sıcak küçük not
mektubun...1990...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder