10 Temmuz 2013 Çarşamba

SENİN RUH HARİTANI BEN ÇİZMİŞTİM SINIRSIZ!...‏2...

SENİN RUH HARİTANI BEN ÇİZMİŞTİM SINIRSIZ!...‏2...



senin ruh haritanı ben çizmiştim snırsızzzzzzzzzzzzz!...ve şaşırmıştın seni keşfetme
mi...gizemli bir şehri geziyordum sanki veya arkeolojik bir kazıdaydım...öyle titiz ve
gizli,gizil çalışıyordum ki kimse bilmesin istedim heycanımı ve aşkımı,sevgimi,bağlılı
ğımı...sen benim yeteneğimdin en son bulduğum işim mesleğim...seninle bunun için
bu kadar uğraşıyorum ruhunun labirentlerinde bıkmadan usanma...dan çalışıyorum ya
zıyorum!..yoksa bunca yazı yazılır mı bir insan hakkında?..nasıl yazılır sonra bir insan
tanınmadan?..gerçi sen itiraz ediyorsun isyan ediyorsun bana,..seninle flört dahi ya
şamadık!..paylaşmadık bir şey!..anlam katıyorsun yaklaşımlarıma!..elvan günay to
pallı-2008...bu cümlelerin 'bilim kurulum' da geçmiyor bayan!(!)...benim yazdıklarım
ile senin 'bilimsel' zannettiğin;milli,miiliyetçi,egzotik,erotik,oryantalist araştırma,tez,
y.lisans tezi,kongre yazılarına,yazdıklarına benzemez!..bilimsel olan benim yazdıklarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder