13 Temmuz 2013 Cumartesi

İNAN BEN YAZMADIM O ŞİİRİ

İNAN BEN YAZMADIM O ŞİİRİ / DUYGU VE HİS MİLİTANLARIM! / SANA NASIL ANLATABİLİRDİM Kİ? / BENDEN HABERSİZ ELE GEÇİRMİŞLER KALEYİ

16 Eylül 2010 Perşembe, 21:40 tarihinde 
 inan ben yazmadım o şiiri.../ duygu ve his militanlarım.../ sana nasıl anlatabilirdim ki../ çekmişler isyan bayrağını ele geçirmişler kaleyi sessizce / inan ben yazmadım o şiiri / " en sevdiğim şair fikret"  / pöhh!..sevmezdi ki fikret sizin gibileri / hem,fikret değil,tevfik fikret /
o,sizin yüzünüzden inzivaya çekildi,küs gitti bizlere,gönül koydu tanrıya,isyan etti ayrımcılığa /  zebaniler,zanguçlar,azrail,şeytanlar bize,tanrı sizden yana / inan ben yazmadım o şiiri sana / sen panikledin aniden,ikibinsekiz yazında inkarcılığın doruğunda gezindiğin gün
lerde olduğu gibi  / inan ben yazmadım o şiiri sana....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder