13 Temmuz 2013 Cumartesi

İNTİHAR ETMİŞTİN BANA GÖRE YILLAR YILLAR ÖNCE!.(!)...‏

  • İNTİHAR ETMİŞTİN BANA GÖRE YILLAR YILLAR ÖNCE!.(!)...‏

senin için intihar benim için yangınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!
işte burada başlıyor!....senin bana o yıllarda sahip çıkmanla başlamıştı ilk çıngı,ilk alev
ve sıcaklığın yayılması içimde....yakınlaşma,ateşle ateşin dansı!...sen benim için bu an
lamda değerliydin sadece nazım'ı sevdiğin için değil!...nazım bir neden,paylaşımdı ara
mızda.beni nazım'la eleştirirdin unuttun mu?...."mailini aldığımda arabadaydım babama
sordum soyismini!..."..yaaaa!...iz bırakmamışım o zaman?...cevabıma,..."aaaaaa!..olur mu
canım!...anılarınızı okumuştum!..."..-2008-...bak gördün mü?...ben de
ğil ama yazdıklarım!...işte işin bence asıl noktası,noktalı virgülü burası!...benim fiziğim,
cinsiyetim,erkek kimliğim değil,yazdıklarımdı önemli olan iz bırakan!...oysa çoktaaaaan
unutulmuştum ben!...ölmüştüm sana göre canlı canlı!(!)...çoktan öldürmüştün beni için
de!..seri caniler gibi,seri cinayetler gibi sessizce!.....faili meçhullllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!(!)...
 
  • benim için nazım bu anlamda değerli!.." 'merhaba' oyununu sizinle beraber seyretmeyi ne kadar
    isterdim bilemezsiniz!....anıdefterinizi beraber okumayı...bir bilseniz!..."...
    -1989-1990-....benim yaşadıklarımla nazım'ın yaşadıkları sadece 'biçimsel' olarak
    farklıydı o kadar!...içsel olarak aynı şeyleri duyumsuyorduk ve sende bana bu anlamda
    sahip çıkmış beni anlamış ve şu unutulmaz yorumunu yazmıştın;...."yazdıklarınız belge
    niteliğinde mutlaka yayınlanmalı.anıdefterinizi tuttuğumun farkındayım tekrar tekra oku
    malıyım beynime kazımalıyım!.."..-1990-....ama sen ne yaptın?...başka şeyler
    kazıdın beynine!(!)...değiştim!..."öğrencilik yıllarımda kaldı nazım'a hayranlığım.şimdi mil
    liyetçilik daha fazla heycanlandırıyor beni!.."..-2008-....intihar etmiştin
    bana göre yıllar yıllar önce!(!)....
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder