11 Temmuz 2013 Perşembe

VE İLK İTİRAFIN GELDİ!...

  • VE İLK İTİRAFIN GELDİ!...‏

  • ve ilk itirafın geldi,değiştim!..dediğin dünya sıkmıştı seni...bugüne kadar yaptığım tek
    olumlu iş aziz nesin'in mektuplarını türkçeye çevirmek oldu onu da tam yapamadım
    tamamlayamadım!..elvan günay topallı...2008...hani nazım'a hayranlığın bitmişti?..
    bu defa da aziz nesin hayranlığın mı başaldı?!(!)....

  • ne gezeeeeeeeeeeeeeer!.....internetten tanıştığım bir insanla evlendim ne yani asos
    yal mi oluyorum şimdi?...elvan günay topallı...2008...hayırlı uğurlu olsun dedim içim
    den ne diyebilirdim ki?..çok yazdım sanan çünkü çok uyardım seni ama sen tanrıça 
    gibi davrandın bilgiçlik tasladın bana akıl verdin...küçüktün nasıl olsa!(!)..akıllanırdın!
    önünde çoooook uzuuun bir zaman dilimi vardı nasıl olsa!(!)...bakalım dedim nasıl ne şekilde çıkacak karamanın oyunu!(!)..mutsuzdun...her halinden belliydi mutsuzlu
    ğun...nerden mi anladım?...sanal camdan taşıyordu seller sular gibi!(!)...ıs lan dım!.

  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder