10 Temmuz 2013 Çarşamba

SEVİŞME YAŞIN TUTUYORDU DA DÜŞÜNME ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAŞIN TUTMUYORDU O GÜNLERDE!(!)...‏

  • SEVİŞME YAŞIN TUTUYORDU DA DÜŞÜNME ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAŞIN TUTMUYORDU O GÜNLERDE!(!)...‏


süs eşyası zannetin kitapları...ders kitapları gibi....okuyup anlatılacak zannettin değil mi?...hava atılacak cinsten(!)...sohbet konularının kristalleri gibi parlatacaktın cicileri
ni....üçbeş kitabı birden okurum....lüks bir restaurant ta yemek tadan gurmeler gibi konuşuyordun(!)... .

Inci Akalın:YEMEK TADAN GURME HA? ÇOK GÜZEEL... 
12 Eylül, 04:53 · 

onun için seninle nasıl tanıştığımızı anlatamadım bir türlü arkadaşlarıma!...mfö'nün
alideserado şarkısına, kurgusuna yakın bir seneryo ile tanıştık biliyorsun seninle......
buraya kadar sorun yok!...doğru...bundan sonrası gerçek mi halüsinasyon mu o ha
la kafamda net değil!...
sanki yaşam üniversitesine yazılmıştım yeniden ve tez konum sendin!(!)...seni incelemek,irdelemekti görevim....mücadele,faşizme karşı örgütlenme,devrim,sosya
lizm,tutukluluk,işkence,hapishane derken karşıma sen çıktın.hiçbir bilgi yoktu elimde
seninle ilgili olarak.senin gibi bir kızla tanışmak isterdim,okuyyup araştıran tartışan
yazan çizen güzel bir kızla,senin gibi güzel bir kızla yaşamak isterdim soluk soluğa!
sonra?...sonrası mı?..isa gibi gerildik çarmıha!...filistin askısına...çekildik manyetolu elktrik işkencesine!....filistin'i isa'yı falan duymuşsundur da,işkence,askı,manyeto ...
bunlar garip gelebilir sana?...sen o günlerde daha mini mini küçük bir kız çocuğuy
dun üçbeş yaşında...sen o zamanlar küçüktün...tanıştığımız yıllar için "ben küçüktüm o zamanlar!..."(2008) itirazın geldi birden aklıma...güldüm..."ben küçüktüm o zamanlar!.." diyorsun ama,evli bir sevgilin vardı senin!(!)...sevişme yaşın tutuyordu da düşünme yaşın tutmuyordu galiba!?(!)...
zamanımız olmadı sokak,okul aşklarına...sonrasında tufan!..o kargaşada,kavgada,
nuh'un gemisi gibi kızlı,erkekli bindik yüklendik açıldık okyanusa....ne kız ne kadın kokusu...bizim okuduğumuz kitaplarda yoktu bunlar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder