13 Temmuz 2013 Cumartesi

DÜŞÜNSEL BİRLİKTELİKLER; DUYGU,HİS,SEVGİ GİBİ BİRLİKTELİKLERDEN DAHA KALICI VE SOMUT BENCE.ÖZELLİKLE İKİLİ İLİŞKİLERDE BU DURUM

DÜŞÜNSEL BİRLİKTELİKLER; DUYGU,HİS,SEVGİ GİBİ BİRLİKTELİKLERDEN DAHA KALICI VE SOMUT BENCE.ÖZELLİKLE İKİLİ İLİŞKİLERDE BU DURUM

31 Ağustos 2010 Salı, 17:23 tarihinde 
senin yanlışlarını yazmaktan tekrarlamkatan,seni uyarmaktan bana nefret geldi!.sen ise savunmanı şöyle yapmıştın bana," yüklenme o ka
dar.ne yani sürekli ben mi yalan söylüyorum?.."...bizi birbirimize yaklaş
tıran,duygu,his gibi soyut,gelip geçici fiziksel,cinsel yaklaşımlar olmadığı
için insan karşısındakine daha farklı bir gözle bakıyor,onun yanlış yapma
sını istemiyorsun.düşünsel birliktelikler duygu,his gibi birlikteliklerden da
ha kalıcı bence.sende bunu hissetmiş ve," pişman olmamak için çok düşündüm ama duygularım değişmedi.fakat,seni kaybetmek istemiyor
um.dost,arkadaş kalalım?.." önerisini getirmiştin.seni bu düşünceye iten
neden ne olabilir?..aramızda oluşan ve bizi birbirimize yaklaştıran düşün
celerimiz dünya görüşümüz,topluma ve insana bakış açımız.bana göre
insan ancak böyle bir ilişkide rahat edebilir,özgür kalabilir.duygu ve hisle
ri tartışamazsın,hesabını veremezsin,neden?..değişkendir ondan.düşün
ce değişmez mi?..mutlaka değişir,geriye doğru değil,ileriye doğru...yani
insanı öne fırlatır.bunun tersi bir değişim,geri adım atmak,gericileşmek anlamına gelir.duygu ve hislerin gericisi,ilericisi olmaz,sadece değişir....düşünce öyle değildir işte!..insan kendisini ancak,özellikle ikili ilişkilerde,ortak düşünsel dünyayı paylaştığı insanın yanında özgür olur.ikili ilişkilerde bu durum çok önemlidir.sen ne yaptın peki?!...anlaşılmaz biçimde tavır ve davranışlar içine girdin....hala seni bugün bile anlamış değilim!...yıllar sonra senin itirafınla haklı çıkmam beni kesmedi sana karşı olan kızgınlığımı dindirmedi...oysa sevinebilir, bak!..ben haklı çıktım!.. diye sana hava atabilirdim!...sen görünüşte düşünceye ve onun biçimlendirdiği duygu ve hislere önem verir gibi göründün ama,tam tersi davrandın;duygu ve hislerinin peşinde koştun,düşünceyi küçümsedin!...bunun acısını duyumsuyormusun bilemem...ben senin adına duyumsuyorum!...nasıl olur deme sakın!...

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder