13 Temmuz 2013 Cumartesi

SENDEN ÖĞRENDİM BURJUVA ALIŞKANLIKLARI,SENİNLE TANIŞTIM,'ÖZEL SEVGİ'NLE!...

SENDEN ÖĞRENDİM BURJUVA ALIŞKANLIKLARI-1-‏

SENDEN ÖĞRENDİM BURJUVA ALIŞKANLIKLARI,SENİNLE TANIŞTIM,'ÖZEL SEVGİ'NLE!(!).."DENEYECEĞİM TABİ"DEDİĞİN..GÜVENMEDİM HİÇBİR ZAMAN
19 Eylül 2010 Pazar, 08:20 tarihinde Tuzluçayır Sekizinci Koğuş tarafından eklendi
 günden güne yoksullaşıyorum.bir akrep,kirpi tedirginliğinde yaşıyorum!.zehirleyebilirm kendimi,batırabilirim dikenlerimi kendi bedenime!.yıllarca kitap kokusundan,dokunmadan,koklamaktan uzak!....yaşamımda bu kadar paranın,meta'ın esiri olmamıştım,zaten
'özel'im,bana ait bir şeyim olmamıştı.senden öğrendim burjuva alışkanlıkları,seninle tanıştım,'özel sevgi'nle.." deneyeceğim tabi" dediğin.
güvenmedim hiçbir zaman burjuva değerlere,sadece sana güvenmiştim o günlerde.biliyordum beni bırakacağını,kendine sakladığın o özel
sevginle..çok bekledim kapında çooooooook!..burjuva değerlerin elinden almak için seni!.ve birgün bıraktın beni istanbul'un orta yerinde..
bırakmıştım çünkü seni hiç ummadığın bir günde,senden önce...sormuştun," kararlarınızı böyle tek başınıza mı alırsınız aniden?.." burjuva
şarkı sözleriyle sorgulamıştın beni,gözyaşlarınla...korktuğum başıma geldi yıllar yıllar sonra internette karşılaştığımızda,müjde verir gibi,"
değiştim!" dedin heycanla!..değişen düşüncelerindi belki ama,sen yine eski sendin,sıcak,samimi,canayakın ve bana rastladığın için tekrar
heycanlanan...iz bırakmadım galiba?..soruma," aaaaa!..olur mu canım!..anılarınızı okumuştum.." diye cevapladın,onca yaşanmışlıklar ara
sından bulup çıkararak!(!)..kim bu kadın?..beni yıllar yıllar öncesinden 'anı'larımı okuduğu için anımsayan?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder