10 Temmuz 2013 Çarşamba

SENİN RUH HARİTANI BEN ÇİZMİŞTİM SINIRSIZ!...‏

SENİN RUH HARİTANI BEN ÇİZMİŞTİM SINIRSIZ!...‏


sen kendini avutuyorsun bu tür çalışmalarla inandığın için
değil!..görev gereği yapıyorsun 'kariyer' edinmek için!(!)...kim ne yapsın milliyetçi,ge
rici cephe gerisi ressamları,enver paşa taifelerini?!(!)..kimin işine yarar?..hem her
resim yapan sanatçı mıdır veya her çizilen tuval üzerine geçen görünüm resim midir?...2008 yazında seninle karşılaştığımda o internet sitesi...nde ruhen ve düşünsel
olarak mutsuzdun değil mi?...burada da sanata ilgi yok!..elvan günay topallı-2008-
sadece benim yaklaşımım eleştireldi sana karşı diğerleri 'kanarya sevenler derneği'
üyeleri!(!)..seni allayıp pulluyorlardı!...neden benimle,'milli resim' denilince aklına ne
geliyor diye sordun?...tartışma açtın da bir başkasıyla bunu tartışmadın?...onlar 'so
yut' ben 'somut' tum değil mi?...gerçekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder