10 Temmuz 2013 Çarşamba

BİLİMSELDİ BU KIZLA İLİŞKİMİZ!...‏

BİLİMSELDİ BU KIZLA İLİŞKİMİZ!...‏

diyorum da kimse inanmıyor!...bilimseldi bu kızla ilişkimiz!..kesinlikle bilimsel!...bir tane,tek kelime cümle satır parağraf günlük yaşam derdi yoktu sohbetlerimizde,ya
zışmalarımızda....nasıl mektup yazdınız öyle!...bu sözlerini okuyunca kendimi new
ton,arşimed,j.verne zannettim inan1..bir şey yaratmış gibi hissettim kendimi!(!)....
anımsıyormusun sinemada, içeride tutuklu devrimci bir şairin kitabı ile gelmiştin o
gün elinde...nasıl kıskandım o devrimci şairi bir bilsen?...o devrimci şair yerine ben
olmak isterdim benim şiirlerimi okumanı...fırtınalar koptu içimde o an anlaşılmaz!....
o çıtıpıtı,k.burjuva,beyaz tenli güzel kızın elinde ,içeride tutuklu devrimci bir şairin ki
tabı vardı!...allak bullak oldum inanırmısın?..sevincim,hüznüm harmanlandı...gerçek
miydi acaba gördüklerim yaşadıklarım!...
senin için yazmıştım yayınlanması için değil!...ben alacağım bütün ödülleri senden aldım!...teşekkürler!...
tüm bunları beni iyi tanıman için yazmıştım. bir çok eksiği olmasına rağmen kısa za
manda. bilinç akışı ile yazmıştım roman ebadında dolu dolu bir ajanda...üçyüz sayfa.
anıdefterimi okuduktan sonra yorumların unutulmazdı.anılarımı okuduğunda oldukça
duygulandığını zaman zaman gözyaşlarına hakim olamadığını yazmıştın.yazdıklarınız
belge niteliğinde mutlaka yayınlanmalı.biliyorum anıdefteriniz uzun zamandır bende
tekrar tekrar okumalıyım beynime kazımalıyım!...
anlatmalıydım sana kim olduğumu,öğrenmeliydin hakkımda en küçük detaya kadar!.
çocukluğum,gençlğim,ondokuz mayıs ilkokulu'nun bahçesinde top koşturduğum arkadaşlarım,tuzluçayır,okul yıllarımın unutulmaz semti mamak,hatipçayı,yazlık sine
malar...mamak ortaokulu,mamakl isesi,mamak askeri cezaevi...ne garip değil mi?...
alınyazısı gibi!(!)...bana,..kaderciyimdir ama!...(2010)..serzenişin geldi...
anlam katıyorduk gerçekten düşündüklerimizi kağıda geçirirken somutluluklardan
yola çıkarak...yanıltmadan birbirimizi...madem siz bana açık oldunuz bende size açık olacağım!...dolambaçsız sözlerin...'anlam' bu zaten...güven aşılamak!..ne ka
dar kısa bir zamanda onaylamıştık karşılıklı ilişkimizi!..ya beni çok iyi tanıyorsunuz
ya da gözlem gücünüz çok iyi!...tanımak,anlaşılmak...senin tarafından!...
bana yazdıklarınızla o ünlü yazarların sevgililerine yazdıklarını çoktan geçtiniz!...evet!
etik/estetik değeri vardı. en azından "asker mektubu" veya "sarı öküz nasıl" türün
den gurbet mektupları değildi yavukluya yazılan....
bu iki faklı iletişim aracı diyalektik ayrışma,insanın yaşam karşısında nasıl biçimlene
ceği anlamında bize ipuçları vermektedir.burjuva devletin üstyapı yapıları olan ku
rumlar ağırlıkla yazı dilinin eserleridir.
...
toplumsal so
mutluğunu oluşturur ve yazı dilinin pratik yansımalarıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder