27 Temmuz 2013 Cumartesi

KÖRKARANLIKTI İÇİN,BANA RASTLAYANA KADAR!...

körkaranlıktı için bana rastlayana kadar...duyumsamaya çalıştığın 'özel sevgi' peşindey
din beyza atlı prensinin(!)...."size duyduğum sevgi bir dostuma arkadaşıma duyduğum
sevgiden farklı değil!.."....özeldi,gençkız hayallerin duygu ve hislerin okuduğun kitaplar
daki sevgi sözcüklerin(!)....deprem oldu sanki içinde yazdıklarımı anılarımı mektupları
mı şiirlerimi okuyunca burjuva dünyanda!(!)....peki o zaman zorlamış olmayayım sizi?
şaşırmıştın bu artçı sorum karşısında....."durun canım!..karamsar olmayın bu kadar!..
hem kim kime zorla birşey yaptırabilmiş ki?....deneyeceğim tabi!..".....

sıradan değildi yazdıkların,yazdıklarım....sıradan 'sevgi','aşk' sözcükleri....o 'seni sevi
yorum!..' cinsinden basit,kalıplaşmış cümleler,sözcükler,satırlar parağraflarla örülü be
yaz kağıtlara dökülen bitmez tükenmez kalemlerle süslü püslü cümleller ve alışıla gel
miş şiir parçacıklarıyla bezenmiş mektuplar değildi alınıp verilen gönderilen!....benim 
yazımdan kat be kat güzeldi yazın kurduğun cümlelerin...bense cephede faşizme karşı
savaşan bir militan gibi çala kalem yazıyordum sana kargacık burgacık yazımla(!)...bu
na rağmen..."nasıl bir mektup yazdınız öyle?.." sorun hala aklımda!...

pisi pisine öleceğim!....kan beynime sıçrayacak veya kalp krizi geçireceğim...biyolojik/
fiziksel bir pelte olacağım soğumuş ve yavaş yavaş çürümeye kokmaya başlaycağım 
yatağımda...ve eğer bulurlarsa beni bu şekilde morga kaldıracaklar çırılçıplak kokma
man için!...en çok düşüncelerimi merak ediyorum ben öldüğümde?...en çok onları me
rak ediyorum??????????.....

'ben gidersem sazım sen kal dünyada'(a.veysel)....'üryan geldim yine üryan giderim'..
(p.sultan)...ne kadar içten ve doğal değil mi sanatçının istemi?...biz ne bırakacağız gi
derken diye düşünüyorum!...

buna 'tarih' karar verecek...'tarih bilinci'...

'organ bağışı'...neden 'beyin bağışı' yok?...neden?...nefes almamızı,kan dolaşımımızı,
sindirim sistemimizi kontrol eden yöneten o değil mi?...beynimiz?...ve en büyük gerek
sinimimizi sağlayan bizl düşündüren,'düşünce' mizi üreten beynimiz değil mi?...o kıv
rım kıvrım beyazımsı sinir ve algılama ağlarıyla örülmüş beynimiz...hiç düşündünüz mü
beyninizi?..aman dikkat et!..koru onu!..yeterince besle onu!..türü söylemlerle yüzyüze
geldiniz mi beyniniz ile ilgili?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder