13 Temmuz 2013 Cumartesi

BİR AŞKIN ANATOMİSİ.(3).

BİR AŞKIN ANATOMİSİ.(3)." YA BENİ ÇOK İYİ TANIYORSUNUZ VEYA GÖZLEM GÜCÜNÜZ ÇOK İYİ ".E.G /90.EVET!..ŞAŞIRMIŞTIN YAZDIKLARIMIA.!.

28 Ağustos 2010 Cumartesi, 10:13 tarihinde 
gerçeklik,romantizm,samimiyet,doğallık,güven,karşılıklı yakınlık delirtiyor,coşturuyordu bizi o dehlizde.yatakları birleşen ırmaklar gibi çağıldı
yorduk,öylesine gür,öylesine coşuyorduk ki,delicesine...anlatılamaz,yazılamaz,ancak yaşanabilirdi.yaşadım çok güzel günlerdi o günler te
şekkür ederim!..ilk defa ruhum doydu bir insan sıcaklığı ile.ilk defa güven duydum bir erkeğe.ilk defa ağladım gözyaşlarım damladı yazdığım
mektuplara.güvendiğim bir insanın beni yarı yolda bırakmasıyla ilk defa yıkıldım.beklemediğim bir anda dünyanın orta yerinde bırakılmışlığıma
ilk defa isyan ettim bir insanın arkasından...aramadım değil,aramak istedim...elim telefona,kağıda kaleme uzandı ama ne yazabildim ne ko
nuşabildim.gönlünü almak istedim,özür dilemek...cesaret bulamadım onca sana yaptıklarıma karşı...açık kapı,haklılığım yoktu,ne diyecektim?
tamamen silmiştim seni,affetmeni isteyemezdim.daha farklı bir yol bulmalıydım aynı yöntemle olmazdı.beni seven bir insan nasıl bu kadar acı
masız olabilir benimle tartışıp konuşmadan böyle bir karar alabilirdi.sorular?..sorular?..ihanetler!..bırakılmışlık...birbir geçti gözlerimin önün
den...gözyaşlarımla uğurladım onları inan evdekilere hissettirmeden....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder