13 Temmuz 2013 Cumartesi

..SENDE,KIZIL YILDIZLI SIKILI YUMRUK GİBİ BENİ BIRAKMIŞTIN BENİ(!)..

 PİŞMAN OLMAMAK İÇİN ÇOK DÜŞÜNDÜM DEĞİŞMEDİ DUYGULARIM!"...SENDE,KIZIL YILDIZLI SIKILI YUMRUK GİBİ BENİ BIRAKMIŞTIN BENİ(!)..
17 Eylül 2010 Cuma, 14:11 tarihinde
" pişman olmamak için çok düşündüm değişmedi duygularım!"...sende,beni bırakmıştın istanbul'un orta yerinde,kızılyıldızlı sıkılı yumruk gibi,
çözülüvermiştim şehrin kalabalığında... yıllar,yıllar sonra diğer resimlerini koydun internete," yooo!..çok iyi bakarım kendime ihmal etmem
makyajımı.." kabullenmiyordun bir türlü yüzünün yansıyan hüznünü,direniyordun bana karşı anlatmamakta,çözülmüyordun...kutsal bir ki
tap gi,biydi yüzün!..kırmızı kostümlü resmin geldi profile,abartılıydın,doğal değildin...sen istemeden giydirilmiştin sanki,bana inat,o sarar
mış resmine...kırmızılaşmıştın...cinselliğin sinmişti yüzüne,egzotik,erotik...başka bir resmini koydun,güneşli bir günde,bir gezide,gözünde
güneş gözlüğün,gizemliydin,gülümsüyordun," bak ne kadar mutluyum!" dercesine!(!)..gamzelerin belirmişti...işte bu benim tanıdığım kız de
dim içimden,bu güzel kadın!..mutluydun gözlerinin içi gülüyordu,yüzünde uçuşuyordu gülümsemelerin!.inandım çaresiz,mutsuz oldum ani
den....ve nihayet çıka geldin siyahlar içinde,kadınlığın...koyu turkuaz elbisenle...özenle kesilmişti saçların omuzbaşından...kapanmaya çalı
şılmıştı o güzel geniş alnın saç modelinle...ne kadar yakışmıştı sana üzerindeki dekolte elbise...karanlık bir gecede,siyahlar içinde,makyajın
la,kırmızı rujlu dudaklarınla...gülümseme ile gülme arası kararsızlıkla parlıyordun siyah fon içinde...baykuş,karanlıklar prensesi,yarasa...o an aklıma ilk gelen a.dumas'ın roman ismi oldu,' siyah lale'...birdenbire boy attı içimde..seni anlatmak isterdim dumas gibi,tasvir etmek....
karanlık gecede göz kırpan mavi bir yıldız gibiydin sersemleten güzelliğinle...kırmızıdan siyhaha güzelleşen...bana yine birşeyler anlatmak
ister gibiydin," bak!..yanılıyorsun..ne kadar mutluyum!..görmüyormusun?." ...olsun,nazım geldi aklıma,küba şiiri,onu sana uyarladım he
men içimden, gerçi sen sevmiyordun nazım'ı artık ama olsun," bunu da gördük çok şükür!..çok şükür!.." .evet!..seni yıllar yıllar sonra görmüştüm ya!(!)..çok şükür dedim içimden nazım'ı bir kez daha anarak.bende seni karşılıyorum aynı yürekle,siyahlar içinde koyu turku
az elbisenle,çok güzeldin yıldızlı bir gecede gülümsyen yıldızlar gibiydin...ancak da vinci çizebilir,nazım şiirleştirebilirdi seni,a.dumas'ın si
yah lalesini...

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder