13 Temmuz 2013 Cumartesi

SEN GİTTİN SESSİZCE BEN KALDIM BU ŞEHİRDE!.

  • SEN GİTTİN SESSİZCE BEN KALDIM BU ŞEHİRDE!...‏

sen gitttin sesizce ben kaldım bu şehirde!...2000-2011--ataşehir/ist.
  • yeniden defter tuttum yeniiiii....bulduğum eski şiir defterimin boş yapraklarına yazı
    yorum seni,ikimizi!..01/03/2011..ataşehir/ist...
  • unutulanlar var mutlaka dünyanın harcında yaşam işçiliği yapanlardan,hiç sözü edil
    meyenler...yazına,dansa,halaya,horona girmeyenler...o7/07/1989-k.s.m kadıköy/ist
  • sen yazdıkça ben susutum sen coştukça için dışına taştıkça set ördüm biriktirdim seni...ne kadar acı çekmiştin ne kadar?.."sorma!..o adamla beraber olmakla haya
    tımın en büyük yanlışını yaptım!"..(2008)...yine yakalamıştık o eski benliğimizi
    ..."aaaa!..ne safmışım herşeyi anlatmışım sana?.."...(2008)...evlenmiş boşan
    mış ve yıllar yıllar sonra dertleşiyorduk sanki yeniden seninle!..akıyordu yatağında
    yarattığımız ırmak...2008/2010...ataşehir/istanbul....
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder