13 Temmuz 2013 Cumartesi

YARASA,BAYKUŞ,İNTERNET AVCISI..

YARASA,BAYKUŞ,İNTERNET AVCISI..." YAZDIKLARINIZ BELGE NİTELİĞİNDE MUTLAKA YAYINLANMALI!.UMARIM BİRGÜN YAYINLANIR!"..YAZDIKLARIM

21 Eylül 2010 Salı, 14:44 tarihinde 
 son akşam yemeği,kutsak kase,mona lisa ve o ünlü tebessüm...kime gülümsemeye çalışıyordu acaba?..ya sen?.." çok hızlı yaşadık!"..son
mektup( 1991),son mail (2008).." elle de yazamam!..lütfen!.."..çöz çözebilirsen?!..ve arkasından gelen korkunç suçlamalar,şıkır şıkır burju
va ahlakı ile yıkanmış,şıkıdım şıkıdım ayağa geçirilerek dolaştırılan ahlak şov!..bir ilişki ancak bu denli ayağa düşürülebilirdi,bu denli bir ilişki
şifrenebilir ve deşifre edilebilirdi.peki,sen kime yaranmak için bu yolu seçtin,kendini temizlemek için akıl almaz yollara başvurdun?..evet!..
bu sayfadan yazdıklarım canını sıkmış olabilir,zaman zaman dayanılmaz anlar yaşatmış olabilir sana,katılıyorum.bu yaptıklarınla sen kime gü
lümsemeye çalışıyorsun anlamadım?!..çok kolay sana göre bir insanı silip yok saymak.senin düştüğün yerde ne ot biter ne insan ne de in
san sevgisi.yıllar yılı,ne gün yüzü gördüm ne nefes alabildim sensiz!..zordur insan ilişkisi,kolay kolay kurulmaz!..kimse tanıştırmamıştı bizi,
hiç kimse!..beni müthiş mutlu etmiştin o günlerde sen ve düşüncelerin.şimdi tam tersi...sana karşı duygularımı bildiğin halde,o gün his ve
duygularımı sana,yüzüne karşı yazmama rağmen bana yazmaktan benimle yazışmaktan rahatsız olmamıştın?..bilakis çok mutluydun benim
le yazışıp mailleşmekten!.bana ihtiyacın vardı o günlerde.benden başka hiçkimse dindiremezdi acını.benden başka hiçkimse benim tanıdığım
kadar tanıyamazdı seni.kaç defa doldun boşaldın yine bana açtın kollarını," aaaa!..ne safmışım herşeyimi anlatmışım sana!"..(e.g.t.2008).
ben doldurdum o geçen yaz senin boşluklarını,mutsuzluklarını.şimdi şov yaptığın,taptığın,tek sevdiğim,en çok sevdiğim dediğin adam için ne
ler duyup neler düşündüğünü sen yazdın anlattın bana!..ne olacak senin bu depresif ruh halin?..küçük oyuncu,bana yazdığın son mektup
ve son mailin tarihlerini sil veya kapat oku iki metni de.tıpa tıp aynı olduğunu göreceksin ve şaşıracaksın!..evet!..ben biraz abarttım belki
ihanetlerini ama,uydurmadım mutsuzluklarını,çıkmazlarını?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder