13 Temmuz 2013 Cumartesi

ÇABUK DÖKÜLMÜŞ BAKIYORUM DA BAKIMLI TÜYLERİN?..‏

  • ÇABUK DÖKÜLMÜŞ BAKIYORUM DA BAKIMLI TÜYLERİN?..‏

"en sevdiğim ressam balthus!.."..(2008)...beni sevecek değildin ya!?(!)...."en sevdiğim ressam,şair fikret...en sevdiğim isim yine fikret..."..(2009)...işte bu defa yalan söylüyordun şov yapıyordun kocana karşı!...ya ba
na anlattıkların yalandı ya da bu yazdıkların?...."mailini aldığımda arabadaydım baba
ma sordum soyismini..."..(2008)...biliyordum beni unuttuğunu...ve
ya utancından dönemedin bana bir daha, o evli adama uçarak gittiğin günlerde...o
adamla mı berabersin yine?...soruma şaşırtıcı biçimde inleyerek cevap verdin,..."ah!..
sorma?.. o adamla beraber olmakla hayatımın en büyük yanlışını yaptım!.."..(2008)...hayret!..nasıl olur ?..deli gibiydin o günlerde ben olumsuzluklarını suratı
na vurdukça,seni eleştiririp liğme liğme ettikçe sen hala bana karşı haklılığını savunu
yordun!..ne oldu kanarya çabuk dökülmüş bakıyorum da bakımlı tüylerin?..(1989-1991)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder