11 Temmuz 2013 Perşembe

SEN KİMDİN?!..

  • SEN KİMDİN?!..‏

.."selaaaaaaaaaam!..özledim!.."...biliyorsun,duy
dun,tattın bu güzel sıcak sözcükleri?...bu adam kesinkes sen olacaksın diye bir kaide kural
yok haaaa!..sakın ha sakın hazırlama kendini!..o kızı,güzel olgun kadını,birisi bir gün mutlaka
kazanacak!..isim önemli değil,önemli olan gerçekleşecek,gerçekleştirilecek olması.bakma sen
arşimet'e newton'a,aragon'a....onlar sana hava atıyorlar.aragon'a nedemeli?..belki de bula
madı aşık olduğu,olacağı kadını,aradığını dizelere yansıttı hıncını özlemlerini mutsuzluklarını
aşkın üzerine yıktı ruh cinayetlerini!..sen kendine bak!..bak!..bak!..otobüsten inen çıtı pıtı 
mini etekli güzel kıza bak!..çiçek gibidir kadınlar,gündöndü...güneş gösterince yüzünü ne yap
sın kızcağız,kafasının içini açacak değil ya?,beynini düşüncelerini?...bacaklarını açmış,göğüs
çatalını,dekoltesini güneşe!...bunun üzerine nazım'ın şiiri iyi gider değil mi,tamamlar özlemle
rimizi..seç söyle birisini içinden şöyle gökyüzüne bağırarak,haykırarak!...sen kendine bak!...
kapandıkça kapanıyorsun senin kız gibi!..o akrep,sen yelkovan!..burjuvaziye karşı konuşma
mak için direnen soylu bir devrimci gibi direniyor konuşmamak için sana karşı!(!)..bıçak açmı
yor ağzını..ketum,kararlı disiplinli!..midye..akrep..kirpi onun yanında çıplak kalır,açık kapı!(!).
düşen bir uçaktan arta kalan 'kara kutu'!(!).."...onu arıyorum bende,özür dilerim sözünü kes
tim,"anılarınıza karşılık günlük tutuyorum!"..demişti bana yıllar yıllar önce!..onun peşindeyim!.
kapansın bakalım konuşmasın ne işe yarayacaksa?..kime ne faydası olacaksa?..yine bir gün bin pişman karşıma dikilecek...biliyorum çok iyi biliyorum,soracak bana yine,"sence ne yapma
lıyım?!.."...diyecek.senin akarsuyun,'özel sevgi'n başka denizlere karışmaz,denedin gördün
bayan bakar kör!..bu kaçıncı yanlış,yanlış denizlere döküldüğün?!...biz birbirimizi böyle mi bul
duk?;kazıda,internette,ören yerlerinde?..çağıldayarak akarken yan yana, delta,deniz ağzına
yaklaşmak katılmak üzereyken okyanusa,sen anlaşılmaz biçimde,"boş ver kızım!bu sevda sev
da değil efsane!.bir düş,mit mitolojik bir aşka dönüşmek üzere!..uyan,kendine gel!.."diyerek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder