10 Temmuz 2013 Çarşamba

ÇOK YAKINLAŞMIŞTIK SENİNLE...

ÇOK YAKINLAŞMIŞTIK SENİNLE....‏

bu açıklaman üzeri seni şöyle cevaplamıştım seni,...peki!..duygu ve düşüncelerin yerli yerine otursun o zaman oturup tekrar konuşalım!...(1990)...susmuştun her zamanki
gibi...şaşırmıştın benim bu ani kesin tavrım karşısında,...buz gibi oldum,beynim uyuş
tu sandım...siz kararlarınızı böyle aniden mi alırsınız?...hani verdiğin sözler,hani elle
rin nerde?..gözyaşlarımdasın!..o günkü öneriniz benimde aklımdam geçmedi değil..(1990)...hani verdiğin sözler,hani ellerin nerde,gözyaşlarımdasın...şarkı
sözleri bana hediye ettiğin 'sen mühimsin' nilüfer'in o günlerde yeni çıkardığı kase
dinden alıntıydı.evet!...çok yakınlaşmıştık,veya senin tanımlamanla çok hızlı yaşamış
tık belki kimbilir?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder