27 Temmuz 2013 Cumartesi

ŞİİRLER!...

sen arebesk diyorsun ben joh lennon....

güneş almaz sabahları beyoğlu....güvercin meydanında güneşlenirsin adım farkı.

anımsadınız mı fırtına'da ki kızı?..kızılmeydan'da sevdiğini arayan?...sevdiğini değil ama halkları kucaklayan?..ya sena?..filistin'in bozkır çiçeğini?...k.köy/21-08-1989

olur a...kapım çalınır ansızın..götürülürüm geceyarısı sorgulanırım iyi güzel günler adına...k.köy/-1989...

onlar bilincimi sorguladılar sen yüreğimi?...nasıldır insan anatomisi bilirsin 'büyük oyuncu' yönetir bizleri...k.köy/-1990...

hava rakı çöplük kokuyor...fısıldaşmalar,sevişmeler başlar şimdi açlık,savaş gibi!...k.köy/1990...

aynı şehirde aynı yakada niye uzağız böyle?...delirmelerim hüzünlerim çoğaldı yine!...
4/3/1991-k.köy....

yeter ki eğit kulağını düşünceni yüreğini...bu bir yirmibirinci yüzyıl dersi...burjuvazi biz
den sosyalist!(!)...10/04/1993

bütün intiharları yaşadım!..

çağlayanların ortasında ırmakların sesini duydum!..1991...

nice cinayetler tasarladım ne çok intiharlar...ne seni yok edebildim ne kendimi!..18/02/
92...

ne hercaimenekşe gördük ne gece sefası(!)..25/02/82-mamak

yalnızlıkların sessizliklerin şairiyim kavgada yenik düşen yüreğim...11-11-1995...k.köy

caddeleri özledim yanıp sönen trafik lambalarını...1985-mamak...

sana gelmeye cesaretim yok!..tüm randevulerımı iptal ediyorum...seni ve istanbul'u siliyorum yüreğimin alınterini saat sarkacı gibi saliseyi,saniyeyi dakikayı...1991-k.köy

ne zaman yan yana geliriz ne zaman özleriz birbirimizi bilinmez!...bilinmez,sönmüş aşkların ne zaman alevleneceği?!...20/10/1991-k.köy...

yüreğimin şeklini değiştirdim soru işareti yaptım gökyüzüne çaktım dünyanın ortasına...
nerede olursan ol fısılda gökyüzüne sorguladıklarını duyarım...05/06/1991-k.köy..

okyanusun bilinmez bir noıktasında bir adadayım....03/06/1991-k.köy...

seni unutmalıyım...bir hoşçakal bir veda öpücüğü sonrası...03/06/1991...k.köy...

saatimin tik-tak-tik lerini duyuyorum gecenin sessizliğinde...nefes nefese akrep yelkovanı yelkovan akrepi kovalıyor sessizce....1991-k.köy...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder