13 Temmuz 2013 Cumartesi

BİR CENİN GİBİYDİN...

  • BİR CENİN GİBİYDİN...‏

canlanmaya başlamıştın!..

  • bir cenin gibiydin yavaş yavaş şekilleniyordun kendini anlattıkça ....


  • donmuştu beynin veya dondurulmuş!..

  • aaaaaa!...ne safmışım herşeyi anlatmışım sana!...(2008)...uyutulmuş
    tun ve yeni uyanıyordun uykundan,yeni yeni anımsıyordun benimle yaşadıklarını.....
     ·


  • ve açıldı o iletişim devrimiyle beynimin kapısı, sen gelmiştin...bir sevinç bir sevinç hücrelerimde görmeliydin!...
  • bu kaçıncı silişin beni,kaçıncı reddedişin?...dost,arkadaş önerim yanlıştı zaten.artık ortak bir yanımız kalmadı.ilişkimiz bitmişti ama sen anlamak istemedin....(1991)
    ...içimden şöyle demiştim,ben beklerim pas tutar akrep yelkovan pas tu
    tar zaman....müthiş bir gıcırtı ile açıldı beynimin mahzeni....yıllar yılı güneş görme
    yen hava almayan haliyle, pas küf kokusu....ne kadar kapalı kaldı bilmiyorum sen çık
    tıktan sonra kapatmıştım beynimin kapısını....
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder