13 Temmuz 2013 Cumartesi

YOLCULUĞA ÇIKIYORUM,BENİ BEKLER PARİS SOKAKLARI,SEFİLLER..JAN VALJAN..

YOLCULUĞA ÇIKIYORUM,BENİ BEKLER PARİS SOKAKLARI,SEFİLLER..JAN VALJAN..İSA'NIN TEMSİLCİSİ PAPAZ..NE DEMİŞTİ İSA,"ÇALMAYACKSIN"...

21 Eylül 2010 Salı, 17:07 tarihinde 
 a.dumas'tan bu yana suskundu sihay lale..içinde biriktiriyordu aşkını.ramak kalmıştı...balzac,'goriot baba',o pinti sevimli ihtiyar.borç içinde
yaşadı balzac,yazarak,çizerek ödüyordu borçlarını yazın emekçisi ihtiyar...engels'in en sevdiği yazar.yolculuğa çıkıyorum,beni bekler paris
sokakları,sefiller,jan valjan..isa'nın temsilcisi papaz;ne demişti isa,"öldürmeyeceksin",papaz ne dedi,"ihbar etmeyeceksin"...ve bir yaşam
kurtuldu,bir insan kazanıldı,boşa çıkmadı güven duygusu.o kız,kadın hala beni suçluyor!..nazım'ın haklı olarak sorguladığı konuda," içinde ta
şıyorsun hapishaneyi!"...peki güzel kız,güzel kadın,ne yapayım yani başka bir yaşam tarzım yoksa?..j.valjan içinden atabildi mi yakalanma
korkusunu,bir hırsız olduğunu?..seni tanıdım ve unutamadımsa,taşıdığım hapishaneye seni de taşıdımsa suçmu işledim yani?..biz devrimciler
için;yaşamımızın kopmaz parçası,kaçmak,kaçak yaşamak,saklanmak,mücadele...sana göre değil güzelim bir devrimciyle yaşamak!..neden
kaçtığını bilmediğimi zannetme!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder