11 Temmuz 2013 Perşembe

KİMDİN SEN?...‏

  • KİMDİN SEN?...‏


Gönderme tarihi: 28 Mart 2010 Pazar 12:31:40 

kimdin sen!?..
bir insanın duyumsayabileceği yaşama sevincini bana ileten!?..
kimdin?..kimdin sen?...konuşmadan,dokunmadan hissettiren,havari,azize,rahibe...
meryem'in yeryüzü sülüeti...milliyetçi,oryantalist kadın!..
kimdin!.. kim?..kim?..kim?...
yoksa yolunu şaşırmış florance nightingle!..kendisini insanlığa adamış!..
ben
onulmaz hasta!(!)..
tanrı eli yerine doktor eli bekleyen...
bir sevgili...insan ilişkisi...
bu izbe mahzende.....
can çekişen günden güne eriyen dindışı yaşam dışı....
ben
fıçısında gerçeği arayan diyojen!..
iki kat yerin altında bir sinemanın alt fuayesinde meçzup derviş yenilmiş devrimci!..
yüzyıllar öncesinden gelen roma'lı savaşçı...
o
an
aydınlandı 
senin inmenle
yusuf'un kuyusu....
silindi ruhumun karanlığı..kim gönderdi seni kim?..kim?..
yoksa, seni bizim sakallı göndermesin?..
yüzyıllar öncesinden sana ulaşıp,"git yahu!.. bak
şu bizim adamlara, ne yapar ne ederler?..git bak yoldaş!.. bana haber getir, çabuk ol!."
senin değerini yeni yeni anlıyorum,beni tarihin derinliklerinden,zamanın üzerini örttüğü
o,gizi,sen!..sen!..bir kazı alanını yönetir gibi özenle kazdın beni...
o,değeri...
beni değil!..
o
tarihsel gerçeği..o gizi...
gizlice temizledin beyaz küçük ellerinle pembe ojeli parmaklarınla 
sarsılmaz o ilkeyi;paylaşmak!..paylaşmak!..paylaşmak!.. yaşamın anlamını
paylaşılmak!..
gözlerim kamaştı hissttiklerim karşısında 
arşimet'te kızdı bana newton'da....
aragon böbürlenerek yüklendi bana,"okumadın mı yazdıklarımı?.mutlu aşk yoktur!dizelerimi?"
nasıl kaçırdın,uzaklaştırdın bu kızı kendinden?!..

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder