27 Temmuz 2013 Cumartesi

ŞİİRLER!...

bir ben değilim istanbul'un orta yerinde bırakılan...iyi ki ayrıldık,utandırmadık şarkıları(!)..mutlu olsaydık eğer,paylaşsaydık sevgiyi önce aragon kızardı bize ve bir 
gün aniden şu soruyu sorardık birbirimize...ne yani bir tek bizmiyiz bu dünyada güçlü
olan?...1991-k.köy...

herşey seninle dolu hıncahınç!..

ah!..senin gibi yaşayabilsem...çelişkisiz,ne kadın/erkek/sermaye....sen benim olmak isteyipte olamadığım yanımsın seni bunun için seviyorum!...13/3/1991-k.köy...

kaç gece için için...yatıştırmaya çalışıyorum kendimi... sen,'sevgilim' kelimeini...13/3/1991...

herşey ayaklandı 'ihtilal'de dahil buna!(!)....20/02/92...k.köy...

ben beklerim...pas tutar zaman akrep yelkovan...27/10/1992...k.köy..

konuşursam susmaz kalbim...29/12/1991....

bir bakarsın yapraksız ağaçsın...yeşilin atmıış sararmışsın!..zannediyormusun ki bir anda ölür insan?...1991-k.köy...

ruhum akşam karanlığı...çaresiz korkak bir çocuk gibi ağlıyor yüreğim!..02/03/1992..k.
köy..

iki yakasını kavrayıp sarsacağız dünyayı!..1991...

boşluğa yaşamı...yalnızlığa aşkı...zamana özlemi...1991...

zamansız,sensiz,tarihsiz bir günde ölmek isterim!...1991...

ölümler burkar yüreğimi..nasıl olur böyle bırakır gider can dostumuz?...daha dün gördüğümüz çıkıp gelecekmiş gibi...arar durursun yıllar boyu...anılar da biter unutur
sun....1983-mamak/ankara...

hergün yeniden irdeliyorum kendimi...bağışlatabilirmiyiz?..ne ile değiştiririz sevgi ve özlemlerimizi?...mamak/ankara 1983...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder