5 Temmuz 2013 Cuma

BEN KÜÇÜKTÜM O ZAMANLAR!

BEN KÜÇÜKTÜM O ZAMANLAR!(2008)KÜÇÜLMEYİN BAYAN!(!)..KÜÇÜKTÜM DEDİĞİNİZ GÜNLERDE EVLİ BİR ADAMLA YAŞIYORDUNUZ MADAM!?!(!)...

onu da yaptı yapmadı değil!(!)...özel sevgi,sevgili dilendi antik bir kazıda...çıka çıka
şansına evli bir adam çıktı sonunda!..kazıda aradığımı bulamadım birisiyle ilişkim ol
du.aramızdaki ilişki zaten bitmişti fakat sen anlamak istemedin dost arkadaş kalalım
önerim zaten yanlıştı.tabi aramızda birşey olmamış gibi davranamayız,beni seven bir
insana bunları yazmak çok zor biliyorum.bu mektubumu veda mektubu olarak kabul
edebilirsin!..(1991)..yıllar yıllar sonra tümden yıkılmıştı kumdan kaleleri
!(!)..evli adamdan bin pişman ayrılmış,internetten tanıştığı ve evlendiği cinayet ro
manları yazan adamla da üçbeş yıl sürmüştü evliliği....sana rastladığımda yeni bir
ilişkiden çıkmıştım boşluktaydım.o an kim olsa yazışırdım.anlam yüklüyorsun yakla
şımlarıma..seninle o günlerde sıradan bir ilişkimiz vardı,naif..flört dahi yaşamadık seninle!..ben küçüktüm o zamanlar!..(2008)...ben küçüktüm 
o zamanlar dediğiniz günlerde evli bir adamla beraberdiniz madam!(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder