5 Temmuz 2013 Cuma

EVLİYDİN VE YENİ AYRILMIŞTIN SEVGİLİNDEN!?(!)..

SANA RASTLADIĞIMDA YENİ ÇIKMIŞTIM BİR İLİŞKİDEN!..(2008)..EVLİYDİN VE YENİ AYRILMIŞTIN SEVGİLİNDEN!?(!).....

27 Mayıs 2011 Cuma, 15:16 tarihinde 
sana rastladığımda yeni çıkmıştım bir ilişkiden.boşluktaydım...o an kim olsa yazışır
dım!..(2008)...o an bende şöyle çevirdim söylediklerini içimden,
evliydin ve yeni çıkmıştın bir ilişkiden?!(!)...o an şöyle çevirmek geldi içimden söyle
diklerini,...sana rastladığımda yeni çıkmıştım bir sevişmeden,boşluktaydım...o an kim
çıksa karşıma sevişirdim!...olmamıştı işte yine olmamıştı ne gerçek yaşam ne inter
netten çıkan koca sevgili tutmuyordu,ne özel sevgi,ne bir sevgili oluyordu ilişkileri!...
ve şu eski arkadaş,dost...deneyeceğim diyerek denediğim adam?..onu dinlemelimiy
dim acaba?..ne yaşadımsa o adamda yaşadım ruhen de olsa!?..tekrarladı yıllar yıllar
önce alevi kökenli devrimci adamla yaşadıklarını,...ne sizden önce ne de sizden son
ra bir erkekle dostluğu ve arkadaşlığı sizinle paylaştığım gibi paylaşmadım.neden
böyle oluyor anlamış değilim!?..(1989)...1989-2011...anlamamıştı ha
la!(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder