5 Temmuz 2013 Cuma

NE BABAM NE DE BEN OKUYABİLDİK YAZDIKLARINI!.

NE BABAM NE DE BEN OKUYABİLDİK YAZDIKLARINI!.(2008-ELVAN GÜNAY TOPALLI).OYSA MUTLU GÖRÜNYORDUN İMZA GÜNÜNDE?.KISKANMIŞTIM SENİ

27 Mayıs 2011 Cuma, 15:55 tarihinde
herşeyi denedi herşeyi!..yoktu yok işte!..allah kahretsin dedi bu adam da rock dinli
yor!...ne babam ne de ben okuyup bitirebildik yazdıklarını!...geçen tüyap'ta imza gü
nü oldu garip bir gençkız/erkek okuyucu hayranı var dayanamadım sıkıldım zor attım
kendimi yandaki resim sergisine....(2008)..oysa çok şık giyinmiş
tin o gün kocanla mutlu görünüyordun çektirdiğin resminle!(!)..demek ki rol yapıyor
muşsun adamcağıza mutluluk pozları veriyormuşsun cinayet romanları yazan koca
na!..ne kadar kıskanmıştım ne kadar mutlu olduğuna oysa!(!)...itiraflarınla şok ol
dum inanamadım soğukkanlı bir biçimde kocanı aldattığına ve bana saldırdığına

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder