5 Temmuz 2013 Cuma

TAHİR'İM BEN!..BİR SİMGE!(!).

TAHİR'İM BEN!..BİR SİMGE!(!)..NERDEN DÜŞTÜM BEN BU DERDE?..YAZMAYI YAZIŞMAYI SEVİYORUZ O KADAR!ELLE DE YAZAMAM!.."..-2008-(SON MAİL)

27 Mayıs 2011 Cuma, 16:22 tarihinde 
tahir'im ben!..bir simge...tahir gibi avutuyorum kendimi nazım sayesinde!(!)...tekrar
layıp duruyorum içimde dizeleri kendi yazgıma çevirerek,...ne yani sen o kızı seviyor
sun diye o da seni sevcek değil ya?..ne demişti yıllar yıllar önce senden aradığını bu
lamayıp evli adama gittiğinde son mektubunda,...bir ilişki sonsuza kadar sürecek di
ye bir şey yok!...(1991)...tahir'im ben!...zühre'nin peşinden koşmayan
cinsinden!(!)...bir bilim adamı gibi kapattım kendimi laboratura...sayfalara,yapraklar
arasına...elimde kalem ve klavye,tuşlarda geziniyor parmaklarım...nerden düştüm
ben bu derde?..ya sen ne dedin,...anlam katıyorsun yaklaşımlarıma... yazma
yı yazışmayı seviyoruz o kadar seninle bir ayda yaklaşık yüzelli mail atmışız karşılıklı birbirimize!..
elle de yazamam!..lütfen!..(2008)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder