5 Temmuz 2013 Cuma

"ÖZEL SEVGİ DUYMALIYIM BERABER OLACAĞIM İNSANA!.."

SEN,"ÖZEL SEVGİ DUYMALIYIM BERABER OLACAĞIM İNSANA!.." (1989)BEN İSE İÇTENLİK,İÇİÇE OLMAK OLARAK TANIMLIYORDUM SEVGİYİ!.

27 Mayıs 2011 Cuma, 12:54 tarihinde 
yaşamımı yazdım yaşadıklarımı ve seni,sana olan sevgimi...aşk demiyorum anlaşamı
yoruz çünkü seninle...sen,..aşkın gözü kördür!..tekerlemesine inanıyorsun,ben ise
bağlılık,bağımlılık diyorum nuna duyumsama...sevgi sözcüğünde de anlaşamıyoruz
yine...ben içtenlik,içselleşme,sen çok beğendiğin tuttuğun o tanımlama ile tanımlıyo
rum içiçe olmak diyorum sevgi kavramına,sen ise 'özel sevgi' diye ayak diriyorsun ha
la,bilmiyorum aynı his ve düşünce dünyasındamısın onca mutsuzluklardan sonra?.....
......beraber olacağım insana özel sevgi duymalıyım!..(1989)...buldun
mu?..hayır!..ne evli adam ne de cinayet romanları yazan adamda tattın özel sevgiyi!.
evli adam birlikteliğin için,...ah!..sorma o adamla beraber olmakla hayatımın en bü
yük yanlışını yaptım!..aaa!..ne safmışım sana da herşeyi anlatmışım!..(2008)...ya internetten evlendiğin cinayet romanları yazan adam?...üçbeş yıl
mutlu oldum evliliğimde güzel günler geçirdim om kadar!...sana rastladığımıda yeni
bir ilişkiden çıkmıştım o an...boşluktaydım kim çıksa karşıma yazışırdım!...lütfen!..el
le de yazamam!..(2008)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder