6 Temmuz 2013 Cumartesi

SENİ DEĞİL,YILLAR YILLAR ÖNCE İÇİNDEKİ KIZI ARIYORUM HABERİN OLSUN!.

BIKTIM ARTIK BIKTIM!..SANA ULAŞMAK,İSYANIMI DUYURMAK İÇİN!..SENİ DEĞİL,YILLAR YILLAR ÖNCE İÇİNDEKİ KIZI ARIYORUM HABERİN OLSUN!.

28 Nisan 2011 Perşembe, 13:43 tarihinde 
bıktım artık bıktım anlıyormusun?...senin haberin yok tabi benim yolculuklarımdan,sa
na ulaşmak isyanımı iletmek,duyurmak için harcadığım enerjiden...zorunluluğun yok
mutlak,ortak bir yanımız kalmadı ki?..ne sorumluluğun olacak?..yok!..yok!..ne karan
lığın,ne aydınlığın?..diyojen gibi elimde fener ile dolaşacağım bursa sokaklarını so
nunda çaresiz!(!)..seni aramıyorum aslında sende çok iyi biliyorsun bunu!..onca yıl
geçmiş üzerimizden onca zaman?...ne sen kalırsın bu ağırlığın altında ne ben!..ben
içindeki kızı arıyorum,seni aşan ve senin adına konuşan o yıllar yıllar önce sarmaş dolaş ruhen harmanlandığımız zaman!...o anı arıyorum inan!..içiçe geçtiğimiz sarma
lı!..helozonik biçimde döndüğümüz,dönüştüğümüz birbirimize!...o kızı arıyorum habe
rin olsun!..sonra çıkıp orta yere beni suçlama bana sahip çıkıyor,beni sahiplenmeye
çalışıyor,beni almaya gelecekmiş!..gibi suçlamalara kalkışma!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder