6 Temmuz 2013 Cumartesi

BAKALIM BUNDAN SONRA NE YUMURTLAYACAKSIN?

ORTAK BİR YANIMIZ KALMADI!(1991).YAZMAYI YAZIŞMAYI SEVİYORUZ O KADAR!(2008)..BAKALIM BUNDAN SONRA NE YUMURTLAYACAKSIN?

28 Nisan 2011 Perşembe, 12:52 tarihinde 
ses yok!..ne duyan var ne okuyan?..havaya,boşluğa,suya yazılan yazı gibi yazıyorum
sanal cama ellerim klavyenin tuşlarında...ses yok!..ne duyan var ne okuyan çığlığı
mı?..istediğim dile bir türlü çeviremiyorum seni!..anlatamıyorum ana dilimde!...sen
rahat rahat kürsünde ders verirken ben çantamı masa yapıp dizlerimin üzerinde
ders çalışır gibi çalışıyorum seni...otobüste,o tıkış tıkış kalabalıkta başında bekledi
ğim yolcu kalkarsa oturabiliyorum ancak boşalan yere ve başlıyorum yazmaya....en
son mailin geliyor aklıma,herşeyi silip süpürdüğün o talihsiz cümlelerin,...yazmayı ya
zıimayı seviyoruz o kadar!..(2008)...1991'de ise,...arkadaş,dost kalalım önerim
yanlıştı zaten artık ortak bir yanımız kalmadı!..(1991)...bir daha ki karşılaşmamız
da bakalım ne yumurtlaycaksın!?(!)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder