6 Temmuz 2013 Cumartesi

HAZIRLAN!..SENİ ALMAYA GELİYORUM!..

HAZIRLAN!..SENİ ALMAYA GELİYORUM!...DİZELERİMİ KENDİNE UYARLAYARAK,BUNDAN İYİ ANLAM YÜKLEMEK OLURMU KENDİ ADINA,ŞİİRLERİME?!....

29 Nisan 2011 Cuma, 18:30 tarihinde
sana yazıp yazıp yırttığım gönderemediğimmektupların sayısını unuttum.her önün
den geçtiğim çöp kutusu bana karşı işlediğin cinayetlerin mezarı oldu!!)..canına kıydı
ğım kağıtların sayfaların....kan damlası gibi iz bıraktı harfler,kelimeler,cümleler...hır
sım dinmedi,hıncım dinmedi,kesilmedi sana karşı olan isyanlarım!..hiçbir ceza kanu
nunda yok bana karşı işlediğin suçlarının...burjuva ahlakını ayağına geçirip şıkıdım/
şıkıdım dolaştın,şıkır/şıkır yıkandın burjuva ahlakı ile!..hazırlan!...seni almaya geliyo
rum!...dizelerimi kendine uyarlayarak!...bundan iyi anlam yüklemek olurmuydu ken
din adına şiirlerime....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder