9 Temmuz 2013 Salı

PİS BURJUVA KOKUSU!...

KARAYA OTURAN GEMİSİNİ KURTARAN KURNAZ KAPTANIN TAYFASININ KIÇINA TEKME ATARAK KOVMASI GİBİ TERKEDİLMİŞTİM!(!)PİS BURJUVA KOKUSU,K.BURJUVA!..

10 Nisan 2011 Pazar, 09:21 tarihinde
1991'de kopmuştuk,o yaz bir kazı çalışmasına gitti ve dönüşte bir mektupla elveda!..
pişman olmamak için çok düşündüm duygularım değişmedi!..sonrasında ise,kazıda
aradığımı bulamadım birisiyle ilişkim oldu adam evli evin haberi yok henüz zor du
rumdayım!..(1991)..o denli pişkindi ki,...zor durumdayım!..diyordu yüzsüzce!(!)..
ya ben?..benim durumum?..bana da bir reçete yazmıştı,umutsuz bir ölümcül hasta
ya moral cinsinden,...beni seven bir insana bunları yazmak çok zor!..ilişkimiz zaten
bitmişti ama sen anlamadın.aramızda hiçbir şey olmamış gibi davranamayız.bensiz
de yaşamını güzelleştirebileceğine inanıyorum.yanlış düşünmüşüm artık aramızda
ortak bir yan kalmadı.bunu son bir mektup olarak alabilirsin!..(1991)..afallamış
tım!..birkaç ay önce,...seni kaybetmek istemiyorum,dost,arkadaş kalalım!..diyerek ıs
rar eden insan,karaya oturan gemisini yüzdürünce ben tayfasının kıçına bir tekme
atarak kurtulmuştu benden!(!)..çok zoruma gitmişti bu pis burjuva,k.burjuva tavrı,
ihaneti,arkadan hançerlemesi,brütüslüğü...aklıma ne kadar uygun küfür usturuplu
kızgın sözler geldiyse sıralamdım.boşalmamıştım ama,boşalmak mümkünmüydü?..
parasal maddi bir kazık değildi yediğim,insan ilişkisitdi beni bir paçavra gibi büküp
kıvırıp çöpe atan cinsinden!..düzelmezdi bu kırışıklık bu....adlandıramıyordum içine
düştüğüm durumu?..rezaletti gerçekten boktan bir durum!..burjuva ahlakının ve insa
na yaklaşma biçiminin çıkarcılığının pis kokusu sarmıştı bir anda etrafımı.................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder