9 Temmuz 2013 Salı

ÖZEL BİR KAZIKLANMA İLE KARŞI KARŞIYAYDIM!.

ÖZEL BİR KAZIKLANMA İLE KARŞI KARŞIYAYDIM!..DEVRİMCİ BİR İNSAN YOKTU YÜZLEŞECEĞİM KENDİ METODUMUZLA..MADDİ BİR ZARAR DEĞİLDİ YAŞADIKLARIM!...

10 Nisan 2011 Pazar, 09:32 tarihinde 
o son mektupla insan ilişkileri anlamında müthiş bir kırılganlık yaşamıştım.biz devrim
ciler arasında yaşanan olaylar karşısında bozulmalar karşısında tavrımız bir süre iliş
kileri askıya alma gözlemleme düzelirse tekrar bünyeye alma, yok düzelmez ise sen
hancı biz yolcu diyerek yola devam etmekti ve bazı kriterler ile olayı karşılıklı anlat
ma yüzleşme ile çözmekti.ikna etmek değil!..ikna ancak karşılıkı iyi niyet izleri
olursa olurdu.şimdi özel bir durumla,özel bir kazıklanma ile karşı karşıyaydım.maddi
bir zarar değildi karşı karşıya kaldığım durum sineye çekebileceğim.ben ounu izin
den giderek onu kazanmak çizgisi izleyerek ilişkilerimizi geliştirme kararı almıştım
içimden ve uyguluyordum yavaş yavaş!..ve bir noktaya gelmiştik tesadüfen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder