9 Temmuz 2013 Salı

BU KIZI KİM NASIL DEĞİŞTİRMİŞTİ VEYA DEĞİŞMİŞTİ?.

BU KIZI KİM NASIL DEĞİŞTİRMİŞTİ VEYA DEĞİŞMİŞTİ?..Y.LİSANS TEZİ VE TEZİNİ ONAYLAYAN HOCASI İLK İPUCUYDU..OSM.MASALI İLE FAŞİZM!..

10 Nisan 2011 Pazar, 21:23 tarihinde 
bu kızı kim nasıl değiştirmişti? veya neden değişimişti,nasıl?..değiştim!..öğrencilik yıl
larımda kaldı nazım'a hayranlığım.şimdi milliyetçilik beni daha çok heycanlandırıyor.
(2008)...yıllar önce sanat tarihi öğretim üyesi kadın yazarın lale devrini anlatan
'gölgemi bıraktım lale bahçelerinde'adlı romanı almıştım,bir sanat tarihçi gözü
ile osmanlıya nasıl baktığını merak etiğim için.okuyamadım veya unuttum kaldı kitap
lığımda.bizim kızı google'da ararken yüksek lisans tezinin hocasının bu roman yazarı
kadın olduğunu öğrendim.ilginç bir tesadüftü ve bana bir ipucu verdi değişimi konu
sunda.hocasından etkilenmiş olabilirdi,oryantalizm,osmancılık özlemleri ve osmanlı
nın gölgesinde milliyetçilik.en tehlikelisi de bu zaten.ırkçılık,şövenizm,gericilik böyle
ce osmanlı edebiyatı ile aklanıyordu!(!)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder