9 Temmuz 2013 Salı

GELDE GİZLİ ÖRGÜT KUR DEVRİM YAP ŞU İLETİŞİM ORTAMINDA?!(!)

ÖĞRT.ÜYESİ OLMUŞTU,AİLE ALBÜMÜNE ULAŞTIM FACEBOOK'TAN!..VAY BE!..DEDİM GELDE GİZLİ ÖRGÜT KUR DEVRİM YAP ŞU İLETİŞİM ORTAMINDA?!(!)

10 Nisan 2011 Pazar, 09:06 tarihinde
öğretim üyesi olmuştu,uçarak girdiği yıllar yıllar önce girdiği 'sanat tarihi'bölümüne.
google arama moturundan ulaşıyordum özeline.geçmişte olduğu gibi aramızda pek
fazla bir değişme olmamıştı.o günlerde kopuk kopuktu ilişkimiz şimdi tam kopmuştu
onyedi yıl...oryantalizm ve oryantalist ressamlar üzerine yüksek lisans yaptığını öğ
rendim.üniversite resimlerine ulaştım,aile resimlerine facebook'tan.hay allah!..de
dim,samanlıkta iğne arar gibi aradığım kız şak diye karşıma çıkmıştı cam gibi.kolay
ca en can alıcı bilgilerine ulaşmıştım.bir küfür savurdum burjuvaziye,o yıllarda bu maharetini neden sergilemedin diye.beklemek mi lazımdı yani!?(!)...evlenmişti,ha
mile halini,eşi,ve çocuğu ve kendi aile albümünü hızla filim seyreder gibi seyrediyor
dum.vay be!..dedim içimden, gerçekten burjuvazi bizi her anlamda soyup soğana
çevirdiği gibi şeffaflaştırmış görünmezi görünür kılmış!(!)...gelde,gizli örgüt kur dev
rimci mücadeleyi yeraltı mücadelesi ile besle büyüt geliştir!..koca s.s.c.b bile daya
namadıktan sonra!?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder