9 Temmuz 2013 Salı

BİZİ YANYANA GETİREN NEDENLER,NİÇİNLER,SORULAR,SORUNLAR?

1991'DE KOPMUŞTUK 2008 YAZINDA BULDUM ONU.UZUN YILLAR GEÇMİŞTİ,SU GİBİ...BİZİ YANYANA GETİREN NEDENLER,NİÇİNLER,SORULAR,SORUNLAR?

10 Nisan 2011 Pazar, 03:21 tarihinde
1991-2008,uzun bir zaman dilimi geçmişti.ben içerinden çıkalı(1987) birkaç  yıl olmuştu he
nüz,ve kendime iş aramakla meşguldüm o aralar.1989 sonu kültür sanat merkezi olarak açılan bir sinemanın kitap reyonunda çalışmam için teklif aldım.kitaplara olan
yakınlığım ve 12 eylül öncesi henüz devrimci mücadelenin kızışmadığı öğrencilik gün
lerimden biliyordum bu işi yaklaşık bir yıl necati bey cd. kitap dağırım şirketinde çalış
mıştım.eğitim enst.çıkışlıydım, o günlerde(1978)tayinimin çıkmasına rağmen gö
rev yapmamıştım.o kaos ortamında tozduman arasında görev yapmak zaten müm
kün değildi ve tercihimi devrimci mücadele içinde kalmakta kullanmıştım.1981 sonu tutuklandım.1989 yazında tanıştık onunla
sinemada ve 1991 yazında ayrıldık. tesadüf bu ya 2008 yazında tekrar karşılaştık.karmakarışıklıklar içinde.nedenler,niçinler,sornular,sorular arasında.neler olmuştu neler bu zaman dilimi içinde.inanılmaz değişmişti bizim bayan
resmi kitap kurdu.ağzım açık kaldı deyimi vardır ya?..o cinsten!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder