9 Temmuz 2013 Salı

PEKİ!.DEDİ TANRI!.. PES!....

PEKİ!.DEDİ TANRI!.. PES!..PES ETTİ KARŞIMDA!.YOK BÖYLE BİR AŞK ÖYKÜSÜ ASLINDA, BEN UYDURDUM YOKSA KURŞUNA DİZECEKTİ BENİ ALFABE!...!

06 Nisan 2011 Çarşamba, 15:17 tarihinde 

peki!..dedi tanrı pes!..pes etti karşımda tanrı!..pes vallahi!..yok böyle bir aşk öyküsü.
ben uydurdum;karacaoğlan'ı gurbet gurbet gezdiren,ferhat'a dağ deldiren,yunus'u
kendinden geçiren ve nazım'a,ben yanmasam sen yanmasan nasıl çıkar karanlıklar
aydınlığa dizelerini haykıra haykıra yazdıran,..kerem gibi yana yana..dedirten o göl
gesinin dahi izlendiği koca yürekli şaire içinde güller açtıran,çiçekten çiçeğe konan
arıbeyi nazım'a kan kusturan o aşka,sevdalara inat ben uydurdum bu aşk öyküsünü
ne yapayım,yazmassam kurşuna dizecekti beni harfler,kelimeler,cümleler!..bak!..de
diler,nazım ders olsun sana.en güzel ölüm sevdiğin kadının koynunda kollarında öl
mektir değil mi romantik olan?...hiç duydun mu böyle ölen yar kucağında?..nasıl sev
di nasıl öldü nazım anımsa?..evinin kapısında..feda etti nazım kendisini attı fırıncı kü
reğinin üzerine sürdü kendisini ateşe!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder