9 Temmuz 2013 Salı

BEN O KIZI YERİN İKİ KAT ALTINDA SARI ÇİĞ AMPUL IŞIKLARININ ALTINDA YALNIZLIĞIMDAN SIKILARAK YARATTIM!..

BEN O KIZI YERİN İKİ KAT ALTINDA SARI ÇİĞ AMPUL IŞIKLARININ ALTINDA YALNIZLIĞIMDAN SIKILARAK YARATTIM!..İHTİYAR MARANGOZ GİBİ!..

06 Nisan 2011 Çarşamba, 14:56 tarihinde 
bir hapishaneden kurtulmuş diğerine düşmüştüm içinde sinema,tiyatro,kitap reyonu
olan ve içeride ne zaman karışacağız dışarıdaki yaşama dediğimiz insan kalabalığı
nın ortasına.filim başlar başalamaz bir hapishaneden farkı kalmıyordu alt/üst fuaye
nin koca binanın!(!)...postmodern bir hapishaneydi kadıköy'ün ortasında kültür/sanat
merkezi olarak açılan sinema benim için.kitap reyonuna bakıyordum alt fuayede merdiven altında boşlukta.sinemaya gelen kadınlı erkekli yaşlı ihtiyar gençkız delikan
lılar sanki beni görmeye geliyorlardı gizliden görüşüme!(!)..ben o kızı o yerin iki kat altında sarı çiğ ampul ışıklarının altında yalnızlığımdan sıkılarak yarattım,düşünceleri
mi bir kalem gibi sivriltip açarak...pinokyo'nun ihtiyar marangoz babası gibi inatla,sa
bırla!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder