9 Temmuz 2013 Salı

CARLO COLLODİ'NİN İHTİYAR MARANGOZU GİBİ BAŞLADIM DÜŞÜNCELERİMİ YONTMAYA!.

BEN YARATTIM ONU!..CARLO COLLODİ'NİN İHTİYAR MARANGOZU GİBİ BAŞLADIM DÜŞÜNCELERİMİ YONTMAYA!..AAA!..GÜZEL BİR KIZ ÇIKTI KARŞIMA!

06 Nisan 2011 Çarşamba, 14:42 tarihinde
ben yarattım onu,onun gibi bir kız bulup aşık olamayacağıma göre dedim kendi ken
dime,yaratmak zorunda kaldım çaresiz.yoksa nereden arayıp bulacaktı beni yerin iki kat altında bu izbe sinemada kör karanlık mahzende hapiahanede!(!)..kim arayıp bul
muştu ki sevebileceği,seveceği adamı?....yazı,edebiyet,şiir,sanat,müzik biraz da abartı değil mi zaten.farklı olmasa ne ayrıcalığı cazibesi olur günlük yaşadıklarımız
dan?..carlo collodi'nin ihtiyar marangozu gibi başaldım düşüncelerimi yontmaya.aa!
ne görsem dersiniz,güzel genç bir kız çıktı karşıma!..nasıl bu kadar kolay oldu dedim
aldığım karar ne çabuk gerçeğe dönüştü karşımda.yaratılmaya ihtiyacı mı vardı dün
yanın,yokmuydu böyle bir kız acaba?...olsa ne diye uğraşacaktım ki içimdeki hapisha
nede?..ne diye?..romalı gladyatörler kadar yorgundum.yenile yenile yenmeyi öğrene
meyecek kadar bitkindim,tükenmişti düşüncelerim,bir hapishaneden kurtulmuş bir di
ğerine düşmüştüm değişen bir şey yoktu benim için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder