9 Temmuz 2013 Salı

CARLO COLLODİ AĞAÇ KUKLAYI YAZDI BEN ETTEN KEMİKTEN, KANLI CANLLI OLANINI...

CARLO COLLODİ AĞAÇ KUKLAYI YAZDI BEN ETTEN KEMİKTEN, KANLI CANLLI OLANINI...GERÇEK PİNOKYO'YU...NASIL MI?..BAKIN ANLATAYIM!(1).

06 Nisan 2011 Çarşamba, 14:03 tarihinde
carlo collodi ağaçtan olanını yazdı ben ise etten kemikten olanını.gerçek kanlı canlı pi
nokyo'yu ben yzadım aslında.nasıl mı?...bakın anlatayım dinleyin!..yok böyle bir kız
aslında sayfalar boyu yazdığım bu güne kadar maceralarını okuduğunuz beğeni ola
rak işaretlediğiniz paylaştığınız,yazıldığı anlatıldığı gibi bir kız yok aslında.ben yarat
tım onu carlo collodi'nin ihtiyar marangozu gibi.marangozun yerine koydum kendimi
ve başladım,biyolojik/fiziksel,düşünsel olarak yontmaya,düşündüğüm kızı yaratmaya,nasıl yaratabilirim sorunsalına.bir tanrı gibi karar vermeliydim.düşüncelerimle benzettim kendime,sadece cinsimiz cinsiyetimiz farklıydı. hazırdı artık düşlediğim kız pinokyo...yanlışlarım(şeytan),doğru
larım(melek)bazen cebrail bazen azrail oluyordum don değiştiriyordum kızın içinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder