9 Temmuz 2013 Salı

LEONARDO MONA LİSA'YI YARATTI,BENDE SENİ!.

LEONARDO MONA LİSA'YI YARATTI,BENDE SENİ!.İÇİMDEKİ AŞIK OLMAK İSTEDİĞİM KIZDIN,OLDUM AMA KURTULAMADIM!.ATAMAMADIM KENDİMİ DENİZE

06 Nisan 2011 Çarşamba, 16:13 tarihinde 
leonardo mona lisa'yı çizerek yarattı bende seni yazarak!..yazdım!..yazdım!..yazdım!
carlo collodi pnokyo'yu,o ağaçtan kuklayı...ben ise,benim olmak isteyipte olamadığım
yanımı yarattım sende...ne sınıf mücadelesi ne çevre,ne kadın,insan hakları!..o.veli'
nin,'umurunda mı dünya..ne paris konferansı ne de...bir elinde cımbız bir elinde ay
na..' şiirindeki kızdın içimdeki aşık olmak istediğim...oldum da kurtulamadım!(!)..çok
denedim kenti terk etmeyi,mektupları yakmayı,hatta kendimi bile,denize atmayı...be
ceremedim korkaklığımdan yaşama bağlılığımdan,belki utandığımdan...onca sene
içeride yat ve sonra kız sana yüzvermedi diye,alkına karşılık bulamadın diye arabesk
bir biçimde at kendini denize!(!)..ne için intihar etmiş bu adam diye sorsalar,sevdiği
kız için diye cevaplayacaklardı eğer ben kendimi atsaydım denize intihar etseydim!..
ne diyecekti beraber savaştığım arkadaşlar?..veya çevremdeki insanlar,..değermiydi
kardeşim bir kız için yakıştı mı sana?...oysa ne bilsinler,kimse duymadı ki,yoktu öyle
bir kız ben yarattım aşık oldum başkasına kaçtı deniz kızı eftelya bende arkasından..
hikaye bu ya?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder