1 Temmuz 2013 Pazartesi

 "NASIL MEKTUP YAZDINIZ ÖYLE?..ÜNLÜ YAZARLARIN SEVGİLİLERİNE YAZDIKLARINI ÇOKTAN GEÇTİNİZ!"..(ELVAN GÜNAY-2989-90)..ANLAŞILMAZDI HALKIMIZ GİBİ BİZİM KIZ !..HEM REDDEDİYOR HEM  TÜM  SIRLARINI SUSAMIŞCASINA AÇIKLIYORDU BANA!..ÇOK GARİPTİ ÇOOOK! anlaşılmazdı bizim kız,halkımız gibi!..ikisi de reddetmişlerdi oysa > bizleri...ya bizim kız!?..son mektubunda, > " ilişkimiz bitmişti ama,sen anlamak istemedin.dost arkadaş kalalım > önerim yanlıştı zaten.bunu veda > mektubu olarak alabilirsin..." diyor ve bir sevgilisi olduğunu,adamın > evli olmasından dolayı henüz evdekiler > in haberi olmadığını ve zor durumda olduğunu uzun uzadıya bana > anlatıyordu.nerdeyse,sen bi zahmet bizimkilere uğrayıp > söyleyebilirmisin demesini bekledim cümle boyunca!..yapardı ha!..valla > yapardı ama,ne > den yapmadı o teklifi bana anlamadım!(!)..ya yıllar yıllar sonra bana > yazdıkları,o adamla mı evlisin diye sormuştum,anladı sorumu ve bir > dokun bin ah işit olyı varya aynen öyle konuştu," sorma!..o adamla bera > ber olmakla hayatımın en büyük yanlışını yapmışım!..aaa!..ne safmışım > sana da herşeyi anlatmışım!.."..se > vimlidir bizim kız,kendisini biraz akıllı zanneder seni > kör,aptal!(!)..tabi söylemedim vurmadım yüzüne,sen > değiklmisin benimle 'ortak' bir yönünün kalmadıoğını yıllar yıllar önce > söyleyen!?..demedim!..ben diyet,di > yetisyen politikalrdan ikiyüzlülükten peek hoşlanmam!..vurmadım > yüzüne,hiç ama hiç geçmişi karıştırma > dım geleceğe...konuşsun bakalım bizim kız ne yumurtlayacak dedim > içimden görmeyeli,konuşmayalı!?...... > ayrı kaldığımız görüşmediğimiz zamanları,güneş,ay tutulması gibi > yansıtmaya anlatmaya,döktükçe dökme > ye başladı içini...gülme sırası bana gelmişti pis pis!...i.çten içe > gülüyordum haline!(!)..böyle affedilmez,pis > hallerim vardır,kızdığım adama siktin sene yaklaşmam,o bana > yaklaşmadıkça!..ama bu kız farklıydı,çok fark > lı!...çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!. > yanlış yapabilir bana ihanet edebilir,beni > aldatabilirdi!(!)..hatta,beni tanımayabilir," anılarınızı okumuştum!" > diyecek kadar ikiyüzlü,inkarcı davranabilirdi...yapsın da o yapsındı > başkası değil!..o kin tutmazdı asla!..as > la!..aslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!.. > ona her zaman nazım gdeçerdi,o beni anlar,ben onu!..şöyle derdi bizim > kız," biz ne kadar birbirimizden ay > rı kalsakta,yine konuşacak yazışacak birşeyler buluruz değil mi!?..." > gerçekten öyleydi,sınır yoktu aramız > da,yeter ki kimse girmesindi aramıza,hiç > kimse,hiç,hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiç! > " internetten tanıştığım birisiyle evlendim!..." başlangıç cümlesi bu > oldu ve," birkaç yıl mutlu oldum güzel > günler geçirdim1.." le devam etti ve sonunda yumurtladı bizim kız > yumurtlayacağını," seninle karşılaştığım > da yeni bir ilişkiden çıkmıştım boşluktaydım!.."...anlaşılmıştı...bana > karşı olan politik stratejik konumu!...ki > me anlatacaktı yaşadıklarını,kime içini dökebilirdi...yine geçmişte > olduğu gibi bütün zehrini bana kustu,uzat > tığım cam bardağa!(!)...o benim,kılıktan kılığa giren hem zehrim hem > anti zehrimdi..." sürekli acı veren ben > oldum.yükselen burcum akrep!.."...şimdi yılan olmuştu!.." derin > konulara girmeyelim!.." dedi,derin sulara > dalmak istemiyordu.nefessiz kalmıştı havasız o da benim gibi > mamak'ta!..içine çektiği bol oksijenli hava ile > ciğerlerini doldurarak mail boyu üst üste nefes alıp > vererek,ciğerlerini temizleyerek heycanla anlattı anlattı > anlattı bana!..içim acıdı gerçekten, yanımda olsa belki başını omuzuma > dayayarak iyice içini boşaltarak ağ > layacaktı!..ikimizinde durumu çok zordu,çok > zor,çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder