1 Temmuz 2013 Pazartesi

"ANILARINIZI BERABER OKUMAK İSTERDİM.'MERHABA' OYUNUNUNDA YANIMDA OLMANIZI!.."..ELVAN GÜNAY-1989-90---BİR CENAZE TÖRENİ DÜZENLEDİM İÇİMDE-1991-  NE ZAMAN YAN YANA GELİRİZ..NE ZAMAN ÖZLERİZ BİRBİRİMİZİ!?..BELLİ OLMAZ > KÜLLENMİŞ AŞKLARIN NE ZAMAN ALEVLENECEĞİ!?..çok üzülmüştüm seni kaybettiğime o günlerde.nasıl üzülmem!?..mücadelede > kaybettiğim bir arkadaşım gibi > bir cenaze töreni düzenledim içimde sen ve ben...kaldırdım > sessizce,yüreğimin üzerine siyah bir tül bırak > tım öylece...bakalım kırmızıya ne zaman dönüşecek,kim > dönüştürecek!?..sen beni bıraktın ya,bende siga > tayı bıraktım,tedirgin olmuş ve sormuş uyarmıştın beni," çok > içiyorsunuz?.."...yoooo!.." diyene bakın bu > üçüncü sigaranız..." saymıştın yine...seni unutmam sigarayı bırakmam > kadar rahat oldu biliyormusun inan! > nazım," unutursun karıcığım unutursun çabuk geçer yirminci yüzyılda > ölüm acısı.."...karısını böyle teselli > eder çaresiz.bende kendimi teselli etmeye çalışıyordum,imkansız > olduğunu biliyordum ancak...unutmak zo > rundaydım seni silmek...senin, anı defterim için," beynime > kazımalıyım,yazdıklarını tekrar tekrar okumalıyım > ..." cümleni ters yüz etmeliydim bilincimde.sevgimi,ikimiz adına > alınterimi silmeliydim.iz kalmamalıydı senden > yıllar yıllar sonra karşılaştığımızda," babama sordum soy ismini emin > olmak için..."...bir tuhaf oldum o an,bu > kadar mı yabancılaşır bir insan bir insana?!..numara yapıyordu > ortaklaşa bildiğimiz rumuzlarla yazmıştım ona!..çok şaşırmıştım > çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!.. > galiba iz bırakmadım?!..." yok canım olurmu!..anılarınızı > okumuştum!.."...şok oldum ikinci defa,cevabı klav > yeden kayarak sanal cama yapışınca....soyismim başta olmak üzere > unutulmuş,resetlenmemiş anılarım kal > mıştı sadece!(!)...benden çok anılar etkilemişti anlattığına > göre,etkilenmiş ve o günden bu güne benden bir simge kalmıştı > sadece....o an düşmemek için uçurumlardan tutunacak bir dal parçası > ayağımı basacak > bir taş parçası aradım kaymamak için...macera yeniden başlıyor > dedim,heycanımı bastırarak...olduğu gibi > duruyordu ondan kalan mektuplar,şiirler,anı defterim ve mektup > karalamaları ve mamak mektupları dosya > lamış bir kaç klasör yapmış çantaya yerleştirmiştim ve ayrıldıktan > sonra bir daha açıp okumadım.bir yaz or > tası gut hastalığı geçirdim ve müthiş acılar içinde kıvrandım.fiziki > acımı bastırmak için mektuplar geldi aklıma > mezar açar gibi açtım çıkardım mektupları çantamdan.alev aldı birden > içimde küllenmiş ateş...ve o günlerde > şöyle bir şiir yazmıştım," ne zaman yan yana geliriz ne zaman > karşılaşırız bilinmez../ bilinmez ne zaman öz > leriz birbirimizi./ bilinmez küllenmiş aşkların ne zaman > alevleneceği?!../...okudukça yangın büyüdü alevlen > di,ısıttıkça ısıttı beni o yaz sıcağında.zor attım kendimi denize bir > akarsuya atar gibi serinlemek için,tekrar > sarıldım kağıda kaleme yıllardan sonra bir kaç ajanda yazdım > yorulurcasına....ona anlattığımda yine bir ay > rılık sonrası o an yaşadıklarımı,umursamadı bile,sormadı ne > yazdığımı...oysa,yüzdükçe serinlemiştim okya > nusun derin sularında,yazdıkça açılmıştım,yine ben olmuştum,benliğimi > bulmuştum onunla.empati mi yap > tım ne!?..mutsuz olduğunu düşündüm yine onun,onu düşündüm o olumsuz > durumlarını..." gerçekten trans > hali var aramızda.." derdi o günlerde,hissederdik > birbirimizi,duyumsardık ne yapacağımızı birbirimizi.."gizem > liydi gerçekten tanışmamız!.." böyle tanımlamıştı ikimizi ve nasıl > tanıştığımız konusunda bir türlü anlaşaşamı > yorduk.anı defterime tanıştığımızı anlattığım satırın karşısına not > düşmüştü o güzel ince yazısıyla," böyle > tanışmamıştık!.."...nasıl tanıştığımızı da > yazmamıştı...gizemliydi,gizemliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder