1 Temmuz 2013 Pazartesi

 "68'Lİ BİZİMKİLER NE YAPAYIM APOLİTİK YETİŞTİRDİLER BENİ!(!).."..2008..ELVAN GÜNAY TOPALLI---HALK..SOSYALİZM VE AŞKHALKA DEVRİMİ,SOSYALİZMİ ANLATAMAMIŞTIK!..BİZİM KIZA ANLATAMADIĞIM GİBİ!..> 02 Haziran 2010 Çarşamba, 16:39 tarihinde> bir daha ne savaşmaya gücüm vardı ne yenilgiye!..yeniden kendimi> üretip,düşüncemi yenileyip faşizmin> karşısına çıkabilirdim.baş eğme,teslim olmadan öte bir şeydi> bu!..kişisel bir mücadele değildi bana bağlı olan,yenilmiştim hem> faşizme hem bizim kıza!(!)..ne işe yaradım ki bu saatten> sonra!?.."değiştim!..öğren> cilik yıllarımda kaldı nazım'a hayranlığım ..." cümlesini> tamamlayamadım okuyamadım zaten!.bir kale daha> düşümüştü işte!..istediğin kadar diren,konuşma!..liğme liğme etsinler> seni!...küfretti içimdeki ses bana!..> bütün savaşları kaybetmiştim o güzel günler için savaştığım görmek> istediğim günler için...bendim teslim olan,ruhum,düşüncelerim> değildi!...o an terkettiler zaten beni,benim bizim kıza ilk> ayrılığımızda söylediğim> sözlerin aynısını tekrar ettiler bana," bak!..oğlum!..aklını başına> al,eğer emin değilsen duygu ve düşünce> lerinden bir süre görüşmeyelim...otursun duygu ve düşüncelerin öyle> gel!.haydi güle güle!.."...utanmış> tım...çok utanmıştım> çok!..çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!.> yolu çoktan yarılamıştım ve sona doğru ilerleyen bir katar(dım) dık> artık!..seninle tanışacağımı,olimpios'a giderek oradan seni aşağıya> indireceğimi insanlarla tanıştıracağımı nereden bilebilirdim!?...ne> dağımız kal> mıştı çıkıp başımızı bulutlara değdireceğimiz,ne de ovamız kalmıştı> durmadan duraksamadan göğsümüzü> oksijenle doldurup boşaltacağımız!..çok havasız kalmıştık mamak'ta> çoooooooooooooooooooooooooook!.> inan ki bizi;işkenceyle,besinsizlik,bakımsızlıkla değil,'hava'ya> çıkarmayarak öldüreceklerdi...ciğerlerimizi çü> rüterek!(!)...tek bir taş parçası,tek bir kayamız kalmamıştı üzerine> çıkıp oturacağımız,soluklanacağımız!(!)..> yoktu, yok!.. sekizinci koğuşumuz!..dağılmıştı herşey!...herşey> ama!..herşey!..her yer işgal edilmişti;neo> liberaller,neo nazi> osmanlılar,faşistler,postmodrnistler,milli,millici,milliyetçiler,egzotik,erotik,oryantalistler> ce!(!)..ve liberaller,liberal solcular,halkımız tarafından,saf> değiştieren halkımız bizim kız gibi,heycanlı,atıl> gan!(!').." şimdi milliyetçilik daha fazla heycanlandırıyor beni!.."> yaaaaaaaaa!..kendini nerde sanıyorsun> hanfendi at yarışlarında mı!?..dinlenecek,oturup çay içeceğimiz bir tek> mahalle kahvesi kalmamıştı inanın!..> hepsi ya cafe olmuştu veya clup..albenili,kafaları sıfır tıraşlı> güvenlik elemanları..doberman köpekleri gibi> besiliydiler!(!)..on senede içine etmişlerdi toplumun!..ne kafa> kalmıştı anlaşacağımız,ne insan söz anlataca> ğımız!?..kiminle konuşsak,kiminle görüşsek," değişti kardeşim!.."> diyordu," dünya değişti sizin haberiniz> yok!..."...yani,günaydın!..uyanda balığa gidelim!..diyordu bizim> uyanık,'bilimsel' halkımız,akıl danelerimiz,> öngörü filozoflarımız!(!)..ne söylenebilirdi,sus pus dinlemek> zorundaydık çaresiz...konuşsunlar bakalım de> dik içimizden,madem 'demokrasi' var,sıra onlarda!(!)..eeeeeeeee!..zaman> 'demokrat' olma zamanıydı!(!)..> nasıl ki sosyalizm uygulamasında bir dönem kapanmıştı...onlara göre> ölüyü diriltmenin bir anlamı yoktu!(!).> çok kötüydü durum çok çok çok> kötüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü!.> öyle bir dünyada bulduk ki kendimizi,adeta ışınlanmıştık geçmiş> dönemlerden...kimliğimizi dahi söyleyemiyor> duk...bir hiçlik ortamına düşmüştük,zerrenin zerresi yoktu ne> düşüncenin,ne bilginin,ne de faşizm dönemin> de yaşananların...yabanıldık,yaban atları..abbas sayar'ın 'yılkı> atları' öyküsü geldi aklıma,ne kadar sıcak,> doğal bir anlatımdı o su gibi dupduru!..işte adamcağız o günlerden> bizleri anlatmıştı da bizim haberimiz yok> tu!(!)..yılkı atlarıydık,aykata kalmak,doğa ile baş edip insanlara> avlanmamak yakalanmamak durumunday> dık!...>>> *>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder