1 Temmuz 2013 Pazartesi

"FAALİYETLERİMLE GİZLİ GİZLİ DALGA GEÇTİĞİNİZİ FARKETMEDİM DEĞİL,DALGACI(!).."...1989-90..ELVAN GÜNAY---BİZİM KIZIN BURÇLARI YILDIZLARI FAALİYETLERİ İLE Tİ GEÇERKEN İDEALİST  KADERİM BELA OLDU BAŞIMA!(!)..BİR TÜRLÜ DEĞİŞTİREMEDİM(!).. biz onunla,ne aşıktık birbirimize delicesine,ne de sevgili..özlem > duyduğu k.burjuva ön ilişkisi flört yaşadık > onunla.hem çok şey yaşadık paylaşrık hem > hiçbirşey!..bedensiz,cinsiyetsiz iki insandık onunla,unisex!(!).. > ruhumuz ve bilincimizle geziniyorduk evrende!..yine öyle oldu,yıllar > yıllar sonra karşılaşınca yazışmağa baş > ladık soluk soluğa!..son ayrılıkta öyle dedi zaten," yazmayı yazışmayı > seviyoruz o kadar!.."..kaynar sular > döküldü başımdan...nasıl olurda birbirini tanımayan iki insan yazmayı > ve yazışmayı sever!?..ne adına!?.. > a,b,c,y,z adına mı!?..aşkına mı!?..deli ediyordu zaten bu kız beni o > günlerde,şimcdi ise zıvanadan çıkarttı > beni!..yazmayı ve yazışmayı seviyormuşuz!?(!)..nasıl olurda tanımadığın > bir insanla;kağıtlar,sayfalar,satır > lar arasında kaleminle,klavyenin ucunda sörf yaparsın hangi yanın > uyuşur anlaşır anlaşılır gibi değildi!?.... > zaten dedim içimden,bu kızı anlayabilseydim sormazdım onca soru > yorulmazdı bilincim.bu kız,bizim kız,anla > şılmamak için gelmiş bu dünyaya,o da bana,ideslist kaderime rastladı > bir türlü ne onu değiştirebildim ne kendimi ne de kaderimi!(!)..bütün > arabesk şarkılar yağdı üzerime,nasıl ama,sicim gibi...tam rakı içme > sırası > dedim sarhoş olma zamanı.aşık oldum da ne oldu sanki,onca > emek,konuşma,onca mektup,kalem üzerine kalem değiştirerek gece gündüz > yolda,otobüste,ayakta,oturarak durmadan yazdım,durmadan!(!)..otobüs > te ben öyle o sıkışıklıkta bir şeyler yazarken kadıncağızın biri > dayanamadı sordu," ne yazıyorsunuz öyle alahaşkına!?.."...yazmayı > yazışmayı sevdiğim bir kız arkadaşım var ona yazıyorum diyemedim > tabi,delilik > teşhisini yememek için!(!)..geçmişte mektuplarla uçuşurken onunla,şimdi > sanal alemde sörf yapıyorduk in > ternet diliyle..maküs talihimi yenememiştim yüce türk milleti gibi,ne > de idealist kaderimi değiştirebildim!(!).. > o,o günlerde,küçük bir çocuk gibi," özel sevgi!..özel sevgi!.." diye > tutturdu,bende,onu içindeki kızla tanış > tıracağım,bak göreceksin dişyerek şişeden cin çıkarmaya kalktım.durum > böyle oluncaaaaaaaaaaaaaaaa!.. > olmadı tabi!(!)..olur mu hiç,hangi tavuk boş folluğa > yumurtlar!?(!)...bermuda şeytan üçgeni burada devre > ye girdi ve biz o durumda kaybolduk birdenbire,kaybettik birbirimizi > evrende!?..aynı yakada,ne de olsa ya > kın semtlerde oturuyorduk ama,göremiyorduk birbirimizi!(!)...o günlere > ait ne kara kutu bulundu ne de ha > tıra defteri!..şöyle yazmıştı bizim kitapkurdu, " bende sizin > anılarınıza anı defterinize karşılık bir karşı defter > tutuyorum! "...ne kadar sevindim bilemezsiniz,o defteri okumak için > herşeyi göze alabilirdim herşeyi!..onu > da bulamadım 'kara kutu' gibi düştüğümüz yerde!.hiçbir iz yoktu,hiçbir >
iz,yoooooooooooooooooooooook!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder